Środowiska informatyczne przedsiębiorstw stają się coraz bardziej złożone. Wymaga to zupełnie nowego podejścia do zagadnień administrowania, usług serwisowych i pomocy technicznej.
HP Insight Online to nowy portal pomocy technicznej HP. Portal ten, wspierający infrastrukturę konwergentną HP, automatycznie analizuje zasoby i działanie systemu, umożliwiając klientom prewencyjne rozwiązywanie potencjalnych problemów i wgląd w sytuację w czasie rzeczywistym, przez co oszczędza czas potrzebny na zarządzanie. Pozwala tym samym ciągle usprawniać funkcjonowanie centrum przetwarzania danych.
HP Insight Online jest oparty na nowejarchitekturze HP ProActive Insight, dostępnej już w serwerach HP ProLiant Generation 8 (Gen8). Automatyzuje ona zarządzanie serwerem w trakcie całego cyklu jego życia, umożliwiając klientom lub autoryzowanym partnerom monitorowanie stanu serwera, poboru mocy oraz innych ważnych parametrów diagnostycznych. Podaje także informacje istotne dla pomocy technicznej. Stały monitoring w połączeniu z portalem HP Insight Online, umożliwia bezpośredni kontakt z profesjonalną pomocą techniczną HP lub partnera, co daje klientowi większą pewność, że system będzie pracował bez przestojów.
Automatyczna, spersonalizowana pomoc
Aby móc szybko reagować na potrzeby klientów, firmy muszą mieć natychmiastowy dostęp do specjalistów ds. pomocy technicznej. Nowy portal pomocy HP, oparty na przetwarzaniu w chmurze, automatycznie gromadzi i analizuje informacje o systemie i rozwiązuje problemy o 66% szybciej niż tradycyjna pomoc telefoniczna, przez co skraca czas nieplanowanych przestojów.
HP Insight Online umożliwia klientom:
Poprawę wydajności infrastruktury informatycznej dzięki automatycznemu zbieraniu i wykorzystywaniu informacji o stanie systemu, wykorzystywanych zasobach jak również i o gwarancji. Pozwala tym samym zaoszczędzić aż 90% czasu poświęcanego zwykle na sprawdzanie warunków umowy serwisowej lub gwarancji oraz 85% czasu zużywanego na zebranie danych o konfiguracji.
Wzrost przewagi konkurencyjnej przez redukcję przestojów dzięki prewencyjnemu rozwiązywaniu problemów. HP Insight Remote Support zbiera informacje z urządzeń podłączonych do sieci i automatycznie przekazuje je specjaliście z serwisu HP, co znacznie przyspiesza rozwiązanie problemu. Możliwy jest także bezpieczny dostęp do informacji o stanie systemu w dowolnym czasie.
Samowystarczalne serwery pracują bez przestojów
Nawet do 80% problemów w systemach informatycznych jest powodowanych przez błędy ludzkie lub niewłaściwe procesy.Usługi prewencyjne to zatem konieczność, pozwalają one zwiększyć wydajność i wydłużyć czas pracy bez przestojów oraz, co jest szczególnie istotne w obecnych czasach,zmniejszyć koszty.
Architektura HP ProActive Insight wbudowana w serwery HP ProLiant Gen8 zwiększa sprawność operacyjną poprzez zbieranie i analizowanie informacji o stanie systemu, które następnie są wykorzystywane do prowadzenia działań prewencyjnych, rozwiązywania potencjalnych problemów i optymalizowania wydajności systemu.
Program dla partnerów HP ServiceONE
W celu zwiększenia zadowolenia klientów, HP oferuje również swoim partnerom serwisowym dostęp do korzyści wynikających z z architektury ProActive Insight za pośrednictwem programu HP ServiceONE. Dzięki ServiceONE partnerzy mogą rozszerzać swoją ofertę usług technicznych i oferować je pod wspólną marką z HP. Pozwala to bardzo szybko zaspokajać potrzeby klientów i sprawnie reagować na rosnące wymagania stawiane środowiskom IT. Jednocześnie program HP ServiceONE umożliwia partnerom serwisowym HP poprawę rentowności dzięki dostępowi do globalnych zasobów HP, ułatwiając zaspokojenie wymagań klientów w terminie i w ramach planowanego budżetu.
Ceny i dostępność
Portal HP Insight Online Support i usługi HP ProActive Services są dostępne na całym świecie za pośrednictwem działu usług technologicznych HP (HP Technology Services). Ceny usług ProActive zależą od lokalizacji i projektu wdrożeniowego. Dostęp do portalu
HP Insight Online Support jest bezpłatny.
Słowa kluczowe: HP Insight Online Support, HP ProActive Services, HP ServiceONE