Samochód, kredyt, leasing i ubezpieczenia – od teraz wszystko w ramach jednej marki ŠKODA Finance, dedykowanej klientom zainteresowanym kupnem auta marki ŠKODA.
ŠKODA Finance to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie produkty finansowo-ubezpieczeniowe i motoryzacyjne, dopasowane do możliwości finansowych klientów.
Nowa marka ŠKODA Finance jest wynikiem współpracy ŠKODA Auto Polska z Volkswagen Bank Polska, Volkswagen Leasing Polska oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy.
Z badania opinii konsumentów przeprowadzonego na zlecenie Volkswagen Bank Polska wynika, że stworzenie kompleksowej oferty finansowej dedykowanej jednej marce samochodowej zapewnia klientom komfort oraz poczucie bezpieczeństwa.
– O wprowadzeniu marki ŠKODA Finance zdecydowaliśmy po przeprowadzeniu badań konsumenckich. Okazało się, że oczekują oni, aby oferta finansowa na zakup auta była rozwiązaniem idealnie dopasowanym zarówno do możliwości finansowych i indywidualnych potrzeb kupującego. Postanowiliśmy podjąć działania, które wyróżnią Volkswagen Bank na rynku. Ściśle współpracując z importerem ŠKODA AUTO Polska połączyliśmy siły, co pozwoliło nam powołać do życia markę finansową dedykowaną samochodom ŠKODA
w zakresie kredytu, leasingu i ubezpieczeń – mówi Urszula Trzcińska, ekspert ds. marketingu w Volkswagen Bank Polska S.A.
Nazwa marki samochodowej ŠKODA w nowym logotypie jest gwarancją jakości świadczonych usług. Słowo „Finance” z kolei, bezpośrednio odwołuje się do charakteru działalności Volkswagen Bank. Główną zasadą, którą kierowano się przy projektowaniu materiałów wizualnych, dedykowanych marce ŠKODA Finance jest uzupełnianie się dwóch płaszczyzn – ludzkiej i motoryzacyjnej. Pierwsza z nich odzwierciedla dbałość o klienta, stawiając na jego satysfakcję. Druga przedstawia elementy motoryzacyjne, będące wyrazem solidności i jakości, jaką prezentuje ŠKODA. Tym samym, ŠKODA Finance jest pomostem między praktycznymi i emocjonalnymi potrzebami klientów, a samochodem – narzędziem do realizacji tych potrzeb.
– Przez solidność oraz wysoką jakość klienci rozumieją szybkie załatwianie formalności oraz elastyczną i atrakcyjną cenowo ofertę dostarczoną przez wiarygodną instytucję
z międzynarodowym doświadczeniem. Chcemy, aby ŠKODA Finance była właśnie marką zapewniającą najwyższy poziom obsługi, dającą komfort oraz poczucie satysfakcji naszym klientom – dodaje Urszula Trzcińska.
Już od 26 marca w salonach dealerskich ŠKODY funkcjonują nowe materiały ATL i BTL, m.in.: podświetlane stojaki z ulotkami produktowymi, branding samochodów w salonach (m.in. maty magnetyczne) oraz brandowane gadżety zarówno dla klientów, jak
i sprzedawców. Nowa marka jest również komunikowana w materiałach ATL importera oraz w internecie.
W ofercie ŠKODA Finance znalazły się produkty znane już klientom, które cieszą się dużym zainteresowaniem – Škoda Kredyt 3,99%, Škoda Kredyt 50/50, Škoda Leasing 108% oraz finansowanie zakupu aut używanych i pakiety dedykowanych ubezpieczeń komunikacyjnych.
Marka ŠKODA Finance została stworzona przez Volkswagen Bank Polska S.A., laureata prestiżowej nagrody „Złoty Bankier 2011” w kategorii „Najlepszy Kredyt Samochodowy” za ŠKODA Kredyt we współpracy ze ŠKODA Auto Polska S.A., polskim importerem samochodów ŠKODA, który przez ostatnie trzy lata utrzymuje pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego.
Szczegółowe informacje nt. oferty ŠKODA Finance można uzyskać na stronie importera
www.skoda-auto.pl/finansowanie.
Słowa kluczowe: kredyt, leasing, opinia konsumentów, Samochód, ŠKODA Finance, ubezpieczenia, Volkswagen Bank Polska, volkswagen leasing polska, Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy.