Informacja taka została opublikowana przez Socialbakers – serwis, będący liderem w zbieraniu statystyk oraz analizie obecności marek w największych mediach społecznościowych takich, jak Facebook, LinkedIn czy Twitter.
Raport, opubilkowany przez Socialbakers za miesiąc styczeń, przedstawia zestawienie najpopularniejszych profili znanych marek na Facebooku. Profil Nordea Bank Polska uplasował się na pierwszym miejscu, osiągając najwyższy wskaźnik ”response rate”, czyli wskaźnik odpowiedzi administratorów fan page’a na posty zamieszczone przez użytkowników.
Profil Nordea Bank Polska obecny jest na Facebooku od blisko dwóch lat. Obecnie mamy blisko 6000 fanów, z którymi prowadzimy otwarty dialog. Na profilu pragniemy informować o ofercie banku, edukować w zakresie bankowości, podkreślać nasze skandynawskie korzenie oraz wspierać działania naszego banku w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Każde dobre wyniki naszego profilu w rankingach, szczególnie tak prestiżowych jak Socialbakers, są dla nas potwierdzeniem, że obrana przez nas strategia się sprawdza – mówi Joanna Krawczyk-Golba, Koordynator Komunikacji Zewnętrznej Nordea Bank Polska.
Raport obejmował okres od 1 do 25 stycznia.
Słowa kluczowe: facebook, Nordea Bank Polska