Castrol, Oficjalny Sponsor UEFA Euro 2012™, ogłosił przedłużenie kontraktu z Cristiano Ronaldo o kolejne dwa lata. Umowa wzmacnia partnerstwo pomiędzy marką, a portugalskim skrzydłowym, którego umiejętności techniczne i zdolność gry pod presją doskonale korespondują z cechami Castrol EDGE, najlepszego oleju, jaki firma stworzyła w ciągu ponad 110 lat swojego istnienia.
Ronaldo jest globalnym ambasadorem Castrol EDGE od 2009 roku. W tym czasie uczestniczył w wielu wydarzeniach dla dziennikarzy i kibiców. Zawodnik Realu Madryt trenował z nimi, pokazując „na żywo” na czym polega jego przewaga nad rywalami. Niedawno gwiazdor wystąpił w blisko godzinnym filmie dokumentalnym „Castrol EDGE przedstawia: Ronaldo przetestowany do granic”, w którym światowej sławy specjaliści sportowi poddali go rygorystycznym testom, badając umiejętności techniczne, siłę i zwinność. Dokument miał swoją premierę w Madrycie we wrześniu 2011 roku, a w nadchodzących tygodniach zostanie pokazany w telewizjach na całym świecie, w tym także w Polsce.
Przez najbliższe dwa lata Castrol w dalszym ciągu będzie przybliżał fanom piłki nożnej źródła niesamowitej siły Ronaldo i jego wyjątkowych umiejętności. Kibice będą mogli wziąć udział w nowych, ciekawych projektach.
Komentując współpracę z Castrol, Ronaldo powiedział: „Wciąż mogę się nauczyć wielu rzeczy, które dadzą mi przewagę na boisku. Wierzę, że dzięki partnerstwu z Castrol EDGE będę jeszcze lepszym zawodnikiem, bo razem znajdziemy nowe, ekscytujące sposoby testowania i poprawiania moich umiejętności.”
Ronaldo będzie związany z marką Castrol EDGE, najmocniejszym i najbardziej zaawansowanym technicznie produktem firmy. Olej z technologią Fluid Strength Technology jest rezultatem ponad stu lat zbierania doświadczeń w przemyśle smarnym. Powstawał w najlepszych laboratoriach całego świata, a zanim trafił do sprzedaży, był poddawany wielu złożonym testom. Dzięki temu kierowcy mogą mieć pewność, że niezależnie od warunków Castrol EDGE zwiększa wydajność silnika ich samochodu.
Mike Johnson, Castrol Executive Vice President, przyznał: “Jesteśmy bardzo podekscytowani, że Cristiano zdecydował się przedłużyć współpracę z nami o kolejne dwa lata. Jego piłkarskie umiejętności pozwalają kibicom i kolegom z drużyny optymistycznie i spokojnie myśleć o końcowym wyniku meczu. Podobnie olej Castrol EDGE daje kierowcy to, czego oczekuje, niezależnie od warunków. Jak udowodniliśmy w minionych latach, Ronaldo może się pochwalić niezwykłą siłą fizyczną i psychiczną, co daje mu przewagę nad rywalami oraz sprawia, że jest naturalnym wyborem przy poszukiwaniu ambasadora marki Castrol EDGE.”
Więcej informacji można znaleźć na www.castroledge.com i www.castrolfan.pl
Słowa kluczowe: castrol, cristiano ronaldo, sponsor uefa euro 2012