Marka Siesta, należąca do portfolio Grupy Colian, odświeżyła szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Bakalie Siesta w nowych torebkach są już dostępne na sklepowych półkach.
Bakalie kulinarne Siesta, czyli m.in. suszone owoce, orzechy i migdały zaprezentują się konsumentom w nowoczesnej szacie graficznej. Na nowych opakowaniach zamieszczono atrakcyjne zdjęcia produktów. Zadbano również o odpowiednie wyeksponowanie logo i nazw produktów. Ponadto do kategorii przekąsek bakaliowych, na którą składają się Mieszanka bakaliowa, Mieszanka studencka i Orzechy pistacjowe, dołączyły Słonecznik łuskany oraz Pestki dyni, które będą teraz dostępne w charakterystycznym dla przekąsek, stojącym opakowaniu.
Nowa kreacja wizualna produktów Siesta łączy walory estetyczne i funkcjonalne. Opakowania zawierają czytelne informacje o wartościach referencyjnych, zawartości składników odżywczych oraz przezroczyste okienko, przez które widać bakalie. Torebki Siesta wytwarzane z grubej, szczelnej folii gwarantują zachowanie świeżości produktu, a jednocześnie możliwość wielokrotnego wykorzystania opakowania, dzięki zastosowaniu praktycznego paska zamykającego.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Produkt: Wiórki kokosowe (90g), Orzechy włoskie (80g), Rodzynki królewskie (90g)
Cena: Wiórki kokosowe (90g) ok. 2,50 zł, Orzechy włoskie (80g) ok. 6,20 zł, Rodzynki królewskie (90g) ok. 2,40 zł
Słowa kluczowe: bakalie, opakowanie, Siesta