Lider sprzedaży warzyw apertyzowanych rusza w październiku
z kampanią internetową. To pierwsza tak szeroko zasięgowa aktywność marki
BONDUELLE w Internecie i zarazem unikalna w kategorii warzyw
w puszkach.
Kampania promuje gamę małych puszek BONDUELLE. Będą w niej
wykorzystywane interaktywne formy reklamowe, angażujące internautów i
skłaniające do dłuższego pozostania z marką. Dużą widoczność zapewnią
atrakcyjne rozwiązania kreatywne. Za kreację odpowiada agencja Netizens
Peppermint wyłoniona w drodze przetargu.
Dzięki obecności na największych portalach internetowych, kulinarnych oraz w
mediach społecznościowych dotrzemy do ponad 8 milionów internautów, w tym
do prawie 4 milionów kobiet z głównej grupy docelowej marki BONDUELLE. Tak
kompleksowe działania znacznie zwiększą widoczność marki w Internecie w
nadchodzących miesiącach – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu
regionu Polska i Prybałtyka.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji lidera produktów BONDUELLE poprzez
promowanie konceptu małej „puszki na raz” – marka w angażujący sposób
prezentować będzie zalety małych puszek jako idealnych porcji do wykorzystania
„na raz”, zwracając uwagę na ich poręczność i wygodę użytkowania oraz
możliwość łączenia ze sobą różnych warzyw w jednej potrawie.
BONDUELLE jako dostawca najwyższej jakości produktów warzywnych chce
promować codzienne spożywanie wysokiej jakości warzyw – niezbędnego
elementu smacznych i zdrowych posiłków.
Słowa kluczowe: bonduelle, kampania internetowa, Lider sprzedaży, Peppermint, puszki na raz, ważywa