Ruszyła ogólnopolska kampania opracowana przez fat baby dla Blue Media. Promuje ona szybkie przelewy bankowe BlueCash (online). Grupą docelową są aktywni internauci przesyłający pieniądze w gronie znajomych, osoby dokonujące pilnych zakupów w sklepach internetowych czy opłacające swoje rachunki „na ostatnią chwilę”.
Stworzona przez fat baby kampania BlueCash pod hasłem „Przyśpieszamy przelewy” w komunikatywny sposób informuje o usłudze szybkiego przelewu. W trzech spotach telewizyjnych pokazano personifikacje przelewu, który dzięki BlueCash nie marnotrawi czasu i w ekspresowym tempie pokonuje dystans z banku do banku. W mediach miejskich, czyli w autobusach i metrze, umieszczono materiały reklamowe z hasłem „BlueCash – zanim dojedziesz twój przelew będzie na miejscu”. Zaplanowano również działania reklamowe w naturalnym środowisku grupy docelowej czyli w internecie.
Opracowana przez fat baby dla BlueCash kampania rozpoczęła się 16 kwietnia i potrwa kilka tygodni. Strategię medialną opracował dom mediowy Brand Value. Za zakup mediów w mediach miejskich odpowiada firma in a good company. Przy realizacji reklam telewizyjnych agencja fat baby współpracowała z Papaya-Films i Lunapark. Efekt pracy można zobaczyć na:http://www.youtube.com/bluecashpl
Słowa kluczowe: BlueCash, dom mediowy Brand Value, działania reklamowe, Fat baby, internet, ogólnopolska kampania, Przyśpieszamy przelewy