Warszawa, listopad 2011 r. – marka Nespresso, światowy pionier i lider w sektorze najwyższej jakości kawy porcjowanej, rozpoczęła działania promocyjne obejmujące kampanię wizerunkową, degustacje kawy oraz rabaty na zakup ekspresów z asortymentu marki.
Konsumenci, którzy w listopadzie lub grudniu 2011 roku zakupią dowolną maszynę z oferty Nespresso, otrzymają rabat w postaci zwrotu pieniędzy na konto. Wartość rabatu przy zakupie ekspresu Essenza Manual wynosi 120 zł, a w przypadku pozostałych ekspresów 180 zł.
Działania skupione na kompleksowym wsparciu sprzedaży, obejmą wszystkie punkty, gdzie dostępne są maszyny Nespresso, w tym sieci Media Markt, Saturn, sklepy Duka, Villeroy & Boch, oraz butik Nespresso przy ul. Nowy Świat 47 w Warszawie i sklep internetowy na www.nespresso.com. W wybranych punktach sprzedaży prowadzone będą również degustacje kawy, które pozwolą konsumentom poznać szeroką ofertę marki, a także będą okazją do zaznajomienia się z działaniem maszyn Nespresso.
Materiały do Year End Promotion stworzyła agencja McCann Paris, natomiast wyprodukowane zostały przez francuski oddział MRM Worldwide.
* * *
Informacja o Nestlé Nespresso SA
Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, w Szwajcarii, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 5 500 pracowników. W 2010 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 215 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2010 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter i www.nespresso.com/pl.
Słowa kluczowe: nespresso, nestle