1 października w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych pojawiły się po raz kolejny spoty reklamowe popularnej polskiej marki elektronarzędzi – GRAPHITE. To już kolejna w tym roku akcja promocyjna marki, która konsekwentnie zwiększa grono lojalnych klientów.
GRAPHITE to jedna z kluczowych marek w portfolio Grupy Topex – polskiego lidera rynku narzędzi. Zadaniem październikowej kampanii jest wspieranie sprzedaży kluczowych produktów i dalsza popularyzacja rozpoznawalnej już marki. Najnowsza akcja promocyjna oparta jest o dynamiczne spoty reklamowe, które skupiają się na przedstawieniu elektronarzędzi „w akcji”. Osadzone w świecie profesjonalisty, oddające ducha marki GRAPHITE filmy, wyświetlane są w najważniejszych kanałach polskiej telewizji, także w trakcie ważnych wydarzeń.
– Jakość produktu oraz rozpoznawalność marki to jedne z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej. Dlatego stale poprawiamy standardy jakości i angażujemy się w szeroko zakrojone kampanie promocyjne. W rezultacie konsumenci coraz częściej wybierają elektronarzędzia GRAPHITE i polecają je znajomym. Cieszymy się, że nasza praca przynosi efekty, a grono naszych lojalnych klientów wciąż rośnie – wyjaśnia Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex, odpowiedzialny za realizację kampanii.
Choć główną osią kampanii GRAPHITE będzie telewizja, to nie zapomniano także o nowoczesnych mediach. Promocja wspierana jest także w internecie poprzez dedykowane strony w serwisach partnerów oraz w mediach społecznościowych.
Autorem kreacji spotów TV jest agencja kreatywna What, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ARENA – część Havas Media Group, produkcją zajęło się Play Production.
Słowa kluczowe: GRAPHITE, Kampania, reklama