Top Secret proponuje ubrania i dodatki osobom interesującym się modą, świadomym swoich atutów, które chcą być w zgodzie z trendami, czuć się atrakcyjnie, jednocześnie wyglądem podkreślić swoją osobowość.
Kolekcja odpowiada na wszystkie potrzeby klientów, daje im możliwość dobrania stylizacji do pracy i atrakcyjnego ubrania się w czasie wolnym. Przygotowana jest zgodnie z kalendarzem potrzeb klientów, tak by w odpowiednim czasie znaleźli w sklepach niezbędne ubrania i dodatki .
Sesję zdjęciową do kampanii jesień 2014 marka Top Secret przygotowała w Berlinie. Miejski klimat sprzyja kontynuacji wizerunku nowoczesnej marki mody tworzonej w oparciu o stylizacje kobiety i mężczyzny pokazanych w naturalnym otoczeniu, codziennych sytuacjach życiowych.
Autorką ujęć jest jedna z najlepszych polskich fotografek mody Agata Pospieszyńska, a produkcją zajęła się agencja SUMMER.
Jesienna kolekcja Top Secret zaskakuje różnorodnością, czerpie inspiracje z najnowszych wiodących trendów i pozwala tworzyć bardzo indywidualne stylizacje.
Damskie i męskie kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual , dzięki temu znajdziemy w nich cały wachlarz propozycji – od stylu bardziej formalnego po casual z większą dawką mody. Nowinki z wybiegów są dla inspiracją Fashion Collection.
Marka rozpoczyna sezon dość minimalistyczną linią prefall black & white utrzymaną w biało czarnej kolorystyce, inspirowana połączeniem trendu sportowego z wielkomiejską elegancją. Proste zestawienie bieli i czerni widać w dużych płaszczyznach jak i detalach.
Kolejna odsłona kolekcji Dusty Pastel czerpie inspiracja z mody retro. Sylwetka w pastelowej kolorystyce jest kobieca , z fakturalnymi kontrastami: połysk/mat, mocher/gładkie, monochromatycznymi nadrukami. Wpływy mody lati 50’ wraz z charakterystyczną dla tego okresu sylwetką z rozkloszowaną spódnicą widać w linii Pensionnaire. Charakterystyczne są też ołówkowa, dopasowana lub A-line sukienka, mały sweterek, bluzka w groszki i z zaokrąglonym kołnierzykiem , żakiet.
Propozycje bardziej codzienne, casualowe w kolekcji Top Secret na jesień rozpoczyna Pop Suit. Charakterystyczne elementy miejskiej sylwetki to denim, różnorodne shape’y jeansów i wyraziste akcenty barwne, nadruki typograficzne w t -shirtach.
Kolejna linia o swobodnym, niezobowiązującym charakterze work & playutrzymana jest w subtelnej kolorystyce szarości i melanży, przełamanej żółtym akcentem. Całość wykonana z wygodnych , miękkich materiałów. Sylwetka jest luźna, oversize’owa. Obszerne, otulające swetry, w połączeniu z prostymi dołami , również pudełkowe skrócone góry-swetry i t-shirty typu crop, luźne tuniki, i rozszerzane spódnice
Wyrazisty akcent w kolekcji Top Secret na jesień stanowi oparty na kontrastowych barwach, wzorach i materiałachcheck are backz charakterystyczną czerwienią i wzorem w kratę. Sylwetka inspirowana jest latami 90 i stylem grunge. Oprane jeansowe spodnie i spódnice w czerwonym kolorze oraz skórzane ramoneski nadają kolekcji mocnego, wyrazistego charakteru.
Propozycje dla panów podzielone są na linie City i Casual.
Kolekcje bardziej formalne to Metropolitan Man i So cosy. Pierwszama nowoczesny, techniczny, charakter z typowo miejską sylwetką. Charakterystyczne są fakturalność, pikowania, proste techniczne napisy.
Klimat linii So Cosy jest ciepły, miekki, luźny i otulający, inspirowany wypoczynkiem na wsi. Widać fakturalne sploty, mellange, drobną jodełkę, faktury w swetrach, wstawki z zamszu, nadruki w wielokolorowe większe kratki.
Linie swobodniejsze rozpoczyna inspirowany klimatem i stylistyką lat 50tych retro denimz dużą dawką jeansu w różnych shape`ach spodni, t-shirtów z nadrukami w stylu retro.
W kolekcji dokers sylwetka jest klasyczna, techniczna, utrzymana w miejskim stylu, inspirowana klimatem portowym.Macho mennawiązujestylistyką do lat 70tych, z motywami nadrukach zaczerpniętymi z tego okresu.
Uzupełnieni kolekcji Top Secret stanowią linie FASHION collection, będące odpowiedzią na najgorętsze trendy.
Tej jesieni pojawia się m.in. minimalistyczny Slogan Sport oraz bardzo graficzny i oparty na kontrastach Optical Art.
Marka Top Secret , należąca do GK REDAN powstała w 1996 roku. Jest wiodąca marką znajdującą się w modowym sektorze działalności Grupy Kapitałowej Redan. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w roku. 2002 Obecnie Top Secret z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje w internecie oraz w sklepach stacjonarnych na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.
Słowa kluczowe: dodatki, jesień, Top Secret