Marka Hellena wznawia ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. Zakrojone na szeroką skalę działania będą promowały kultowy napój marki – Oranżadę, akcentując przywiązanie konsumentów do tego produktu. Kampania będzie trwała od 1 maja br.
Tegoroczna odsłona kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie przypomina, jak ważne miejsce zajmuje Oranżada w świadomości polskich konsumentów, będąc częścią minionej epoki. Obecna we wspomnieniach Polaków, kojarzy się z latami młodości, dlatego komunikacja została oparta na nostalgii. Marka kontynuuje współpracę z kabaretem Ani Mru Mru, który promuje Oranżadę poprzez własne wspomnienia z młodych lat. Wybór kanałów komunikacji oraz wykorzystanie synergii mediów zapewniają szeroki zasięg i dotarcie do wszystkich grup docelowych marki. W ramach kampanii zaplanowano promocję konsumencką w formie loterii oraz działania promocyjne w TV, Internecie, w tym w mediach społecznościowych i na dedykowanym kanale na YouTube oraz w miejscach sprzedaży. W kampanii wykorzystano także działania call to action, zachęcające do spróbowania produktu.
Tegorocznymi działaniami chcemy przypomnieć konsumentom, że Oranżada Hellena to ta jedyna, oryginalna. Jej słodycz zapewnia niepowtarzalny smak i niesie wspomnienia z dzieciństwa, a bąbelki sprawiają, że jest mocno orzeźwiająca. – mówi Sylwester Michałek, Brand Manager Hellena –Kampania 2014 ma także na celu umocnienie świadomości wysokiej jakości tego produktu. Tę cechę będzie podkreślało samo przedstawienie graficzne naszej Oranżady.
Członkowie kabaretu Ani Mru Mru będą bohaterami spotów telewizyjnych i filmików zamieszczanych na dedykowanym kanale na YouTube. Ich konwencja będzie oparta na powrocie do lat dzieciństwa. Także odnowiona strona internetowa marki oraz profil Oranżady na facebook’u będą aktywizowały i zaskakiwały konsumentów. Na fanpage’u na konsumentów czekają nowe posty, ciekawostki o oranżadzie, memy, konkursy i wiele niespodzianek, spójnych z założeniami kampanii.
Kreacja: GonnaBe
Dom mediowy: Universal McCann
PR: Kolterman Media Communications
Czas trwania kampanii promocyjnej: 1 maja – 30 lipca 2014
Czas trwania kampanii TV: 1 maja – 30 czerwca 2014
Dodatkowych informacji udziela:
Anna Wawra / Kolterman Media Communications
kom. 510 081 103
e-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: Hellena, Kampania, oranżada