Jak pracujemy, jakimi zasadami się kierujemy, jaką pozycję na medialnym rynku Wam zawdzięczamy? Dziś rusza kampania Poznaj Money.pl. Zapraszamy na specjalną stronę POZNAJMONEY.PL, a także do lektury e-booka z podstawowymi informacjami o Money.pl.
Money.pl jako jeden z pierwszych portali w polskim internecie postawił na tworzenie prawdziwej redakcji, z doświadczonymi dziennikarzami i analitykami rynkowymi, którzy tworzą wysokiej jakości publikacje. Nie chcieliśmy zajmować się tylko powielaniem treści, na czym jeszcze kilka lat temu koncentrowało się większość internetowych mediów. Od 2000 roku, czyli od początku istnienia Money.pl, konsekwentnie rozbudowywana jest redakcja, która dziś liczy 30 etatowych redaktorów i dziennikarzy oraz liczne grono współpracowników.
Każdej godziny publikujemy 19 artykułów, czyli ponad 50 tysięcy w ciągu roku. Nad wszystkimi serwisami Grupy Money.pl pracuje dziś 170 osób. Są to programiści, graficy, handlowcy, administracja i oczywiście redaktorzy.
Tworząc nasze serwisy chcemy zaspokajać potrzebę wiedzy nie tylko inwestorów giełdowych i walutowych. Staramy się dbać o portfele wszystkich Polaków, nawet tych, którzy mają mgliste pojęcie o rynkach kapitałowych. W przystępny sposób pokazujemy, jakie mechanizmy mają wpływ na poziom życia, bijemy na alarm, gdy rządzący szykują zmiany, w wyniku których głębiej sięgną do naszych kieszeni. Ale również chwalimy te rozwiązania, dzięki którym będzie się żyło lepiej lub taniej. Stąd też nasze zainteresowanie polityką, która ma olbrzymi wpływ na gospodarkę.
Jednak na niej się nie koncentrujemy. Najważniejsza dla nas jest ekonomia, biznes, rynki kapitałowe oraz zasobność portfela każdego Polaka. Nasi analitycy śledzą wydarzenia i opisują te, które mogą mieć największy wpływ na wyniki inwestorów lub, generalnie, na całą gospodarkę. Nasze komentarze giełdowe wyróżnia przede wszystkim to, że zamiast opisywać przebieg już zakończonych sesji, staramy się prognozować, co wydarzy się na kolejnych i omawiać wydarzenia, które będą miały na to wpływ. Regularnie komentujemy również to, co dzieje się na Wall Street.
Prognozy to także wyróżnik naszych raportów i analiz. Pokazujemy w nich przeszłość, diagnozujemy teraźniejszość, ale głównie po to, aby pokazać, jakie scenariusze możliwe są w przyszłości. W wywiadach stawiamy na dociekliwość – nie lubimy powierzchownych przepytywanek. W przypadku newsów najważniejsze jest oczywiście jak najszybsze podanie informacji, dlatego niekiedy musimy liczyć na Waszą wyrozumiałość i jednocześnie dziękujemy, za wytykanie błędów na forum. Praca pod presją czasu ma swoją cenę.
Przez ostatnich 13 lat nie ulegaliśmy internetowym modom. Poszliśmy inną drogą niż wiele on-linowych mediów, dla których liczba odsłon liczy się ponad wszystko i pod tym kątem dobierają rodzaj publikacji. Dla nas najważniejszy jest poziom artykułów, a mimo to – a może właśnie dlatego – mamy tak wielkie grono odbiorców, które wciąż się rozrasta. Unikamy zasypywania Czytelników olbrzymią liczbą mało istotnych ciekawostek. Stosujemy selekcję, dzięki czemu odwiedzający nas internauta od razu dowiaduje się, co naprawdę ważnego wydarzyło się w kraju, w gospodarce, na rynkach kapitałowych, a także na świecie.
Dzięki Wam jesteśmy w czołówce serwisów internetowych zajmujących się biznesem, finansami i prawem.
Jako jeden z nielicznych portali mamy na głównej stronie wyeksponowany dział z informacjami ze świata. Bardzo wielu Czytelników to docenia i chętnie czyta zamieszczane tam artykuły.
Po wielu latach konsekwencji w tworzeniu profesjonalnego serwisu, z własnymi, wysokiej jakości unikalnymi treściami, jesteśmy największym medium biznesowym w Polsce. Nie chcemy na tym poprzestać.
Kilka razy w roku oddajemy redakcyjny ster naszym specjalnym gościom, którzy przyjmują rolę Honorowego Wydawcy. Ostatnim naszym gościem był Adam Maciejewski, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, który przez jeden dzień rządził portalem. Świetnie w tej roli radziła sobie również Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes UOKiK-u. Redaktorami byli też znani samorządowcy, prezydent Poznania Ryszard Grobelny oraz Wrocławia – Rafał Dutkiewicz.
Zaszczyciło nas swoją obecnością grono uznanych ludzi ze świata biznesu: twórca Getin Holding Leszek Czarnecki, prezes Integera Rafał Brzoska, prezes Impela Grzegorz Dzik, prezes Deutsche Banku PBC Leszek Niemycki, był prezes banku Nordea Sławomir Żygowski. Jako pierwszy funkcję tę pełnił ówczesny prezes GPW Ludwik Sobolewski.
Prezesi, managerowie często zapraszają dziennikarzy do swoich firm. Chcą, aby media lepiej poznały ich biznes. Jest wtedy okazja do zobaczenia przedsiębiorstwa, poznania niektórych pracujących w nim ludzi. Postanowiliśmy się zrewanżować i zapraszamy topmanagerów do siebie, do redakcji Money.pl. Niekiedy jest to rewizyta, czasem pierwsze spotkanie. Cykl spotkań nazwaliśmy Twarzą w twarz. Głównym punktem wizyty jest oczywiście długi, wyczerpujący wywiad, ale sporo opowiadamy im o naszej pracy, pokazujemy, jak działa Money.pl od środka. W zdecydowanej większości przypadków mamy do czynienia nie tylko z ważną dla biznesu postacią, ale jednocześnie z naszym wiernym, długoletnim Czytelnikiem.
Konsekwencja w tworzeniu profesjonalnego medium poskutkowała również tym, że zaufali nam koleżanki i koledzy po fachu, często nas cytując. W zestawieniu przygotowywanym przez Instytut Monitorowania Mediów, nieprzerwanie co miesiąc uzyskujemy tytuł najbardziej opiniotwórczego portalu biznesowego.
Zdając sobie sprawę, że ludzie biznesu mają swoje pasje, przygotowaliśmy dla nich magazyny lifestylowe. iWoman dla ambitnych kobiet, MenStream dla aktywnych mężczyzn. Platine poświęcony jest stylowi życia. Porównywalnych portali nie ma w polskim internecie, ponieważ konsekwentnie również tu postawiliśmy na ambitne, wysokiej jakości treści. Zamiast plotek o celebrytach, długie wywiady ze znanymi, ciekawymi ludźmi. Zamiast ciekawostek, wciągające, świetnie pisane reportaże. Dużo piszemy również o kulturze, karierze, zdrowiu, ale ambitnie, według najwyższych standardów.
Dziękując Państwu za zaufanie, zapraszamy po więcej informacji na POZNAJMONEY.PL oraz do lektury e-booka z załącznika
Słowa kluczowe: beznes, Kampania, kierunek, medium, money.pl, Polska