Firma Curver, producent plastikowych opakowań, powierzył agencji Trol Intermedia przygotowanie i wdrożenie nowego serwisu internetowego Petlife z wbudowanym e-sklepem.
Na zlecenie klienta wykonano nowoczesną szatę graficzną oraz projekt architektury informacji. Agencja zajęła się także wdrożeniem rozwiązań programistycznych. Nowością jest zakładka – poznaj pupila, która jest poradnikiem dla właścicieli czworonogów. Za obsługę marki Curver odpowiedzialna jest Karolina Buszkiewicz, account manager.
W ramach współpracy agencja reklamowa zajęła się także działaniami w social mediach. Komunikacja prowadzona jest na dwóch fan page’ach – Strefa Stylu, który nawiązuje do produktów z kategorii Dom oraz Meble i Akcesoria Ogrodowe oraz Petlife, promującego serię produktów przeznaczonych dla zwierząt domowych. Za obsługę marki w tym obszarze odpowiedzialna jest Anna Iwaszko, specjalista ds. mediów społecznościowych.
O Trol InterMedia:
Agencja interaktywna oraz software house. Pasjonaci Internetu i nowoczesnych technologii. Specjaliści w e-commerce, e-goverment i e-marketingu. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania interaktywne dla firm, instytucji i e-sklepów. Od stworzenia strategii e-marketingowej, przez opracowanie narzędzi i dedykowany hosting, po badania usability, które zwiększą skuteczność Twojej marki w sieci.
Kontakt:
Alicja Dahlke
PR Specialist
e-mail: [email protected]
tel.: 61 673 53 64
Słowa kluczowe: Curver, opakowania, Trol Intermedia