Agencja 4 Publicity specjalizująca się w prowadzeniu działań wizerunkowych na rzecz podmiotów z sektora IT i Telekom, nawiązała współpracę z firmą STRAX Polska Sp. z o. o. Na mocy umowy agencja prowadzić będzie działania o charakterze media relations dla akcesoriów marki XQISIT, Enjoy oraz ekskluzywnych marek na licencji, sygnujących akcesoria: HugoBoss, Diesel, CocaCola, Versace1696, Eastpak. Agencja będzie również informować o aktualnościach dotyczących firmy STRAX.
„Podążając za sukcesem marki XQISIT, której akcesoria dostępne są w Polsce w ponad 4000 punktów sprzedaży, jako odpowiedź na zapotrzebowanie na dobrej jakości produkty, zdecydowaliśmy się na zintensyfikowanie działań PR, wprowadzając je na wyższy poziom. Decyzja o zatrudnieniu agencji 4 Publicity podyktowana była jej możliwościami w zakresie właściwego ukierunkowania przekazu o naszych produktach i dotarcia z informacją do odpowiedniej grupy odbiorców“, powiedział Piotr Frączek, General Manager STRAX Polska Sp. z o. o.
Agencja 4 Publicity będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku akcesoriów marki XQISIT oraz Enjoy, znajdujących się w dystrybucji firmy STRAX GmbH, zgodnie z przyjętą strategią komunikacji marketingowej. Agencja zobowiązana jest ponadto do informowania o akcesoriach sygnowanych markami: HugoBoss, Diesel, CocaCola, Versace1696, Eastpak oraz komunikowania aktualności o firmie STRAX. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
„Cieszy nas zaufanie klientów do wypracowanych przez nas schematów działania. Nasze motto, skuteczna komunikacja w biznesie, jest szczególnie istotne w procesie anonsowania rynkowi nowych marek“, ocenia Michał Walter, Koordynator PR w 4 Publicity.
Słowa kluczowe: 4publicity, strax, sukces, wizerunek, zaufanie klientów