Prestigio, marka prestiżowych urządzeń i akcesoriów komputerowych, może pochwalić się kolejnym wielkim sukcesem. Zaledwie po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów PC, MultiPad 2 ULTRA Duo 8.0 3G stał się dwumilionowym tabletem sprzedanym przez firmę.
W maju tego roku, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich został sprzedany milionowy tablet. Zaledwie parę miesięcy później, dwumilionowy MuliPad 2 ULTRA Duo 8.0 3G, wędruje do rąk swojego właściciela w Rosji. Progres w ilości sprzedanych produktów, a przede wszystkim jego dynamika wskazują na rosnące zainteresowanie urządzeniami tabletowymi z portfolio Prestigio.
Na uwagę zasługuje fakt, że tablety Prestigio po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynek rosyjski na początku 2011 roku, a w marcu 2013 roku udziały marki wynosiły 10%. Obecnie jest to już 14%. Przez ostatnie 2,5 roku najlepiej sprzedającym się urządzeniem był MultiPad 8.0 Pro Duo. Z kolei, bestsellerem 2013 roku jest MultiPad 7.0 Ultra +.
– Według naszych obserwacji segment tabletów jest i długo jeszcze będzie najbardziej dynamicznym obszarem jeśli chodzi o rynek mobile. W 2012 roku analizy Gfk Polonia dawały nam 7% udział w tym wymagającym segmencie, a w 2013 celujemy w wyższe pokrycie. Wprowadzamy właśnie linię czterordzeniowych maszyn z wydajną konfiguracją oraz niezmiennie przystępną ceną – ocenia Marcin Harasim, VP Poland&Iberia, Asbis PL Sp. z o. o.
Obecnie na polskim rynku dostępnych jest 16 modeli MultiPadów o przekątnej od 7” do 10.1”. Prestigio jako jeden z nielicznych producentów oferuje urządzenia z matrycą 8” oraz tablet graficzny rozpoznający pismo odręczne.
Kontakt dla mediów:
Michał Walter
(22) 406-74-77; 880 13 13 13
Prestigio® jest szybko rozwijającą się marką, obecną w ponad 75 krajach. Przez ponad dekadę Prestigio umacniało pozycję innowatora w segmencie urządzeń elektronicznych dostarczając konsumentom produkty o najwyższej jakości, wyrazistym stylu i przystępnej cenie. Od 2011 Prestigio jest wiodącą marką w segmencie nawigacji GPS w Europie Środkowej i Wschodniej, zajmuje także 3 pozycję w kategorii tabletów w regionie CEE. Prestigio jest marką własną ASBIS Enterprises Plc specjalizującej się w dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwiązań mobilnych, komponentów IT i peryferiów, a także szerokiej gamy produktów informatycznych i urządzeń cyfrowych. Spółka założona w roku 1990, jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2012 przychody grupy Asbis przekroczyły 1,7 miliarda USD. Dowiedz się więcej na www.prestigio.pl www.asbis.pl
Słowa kluczowe: akcesoria, komputery, marka, prestigio, sukces, tablet