W gorącym świąteczno-karnawałowym sezonie Piccolo przybiera postać superbohatera i dołącza
do dzieci na wszystkich imprezach z super bąbelkowym smakiem owoców. Marka, która
gwarantuje wielkie emocje i świetną zabawę, ożywia swoją postać i inauguruje kampanię pod
hasłem Cześć, jestem Piccolo!
Marka Piccolo – lider na rynku napojów bezalkoholowych gazowanych owocowych – przekonuje, że
każdy dzień z dzieckiem to okazja do świętowania! Podpowiada też, jak zorganizować niezapomnianą
imprezę. Wystarczy zaprosić Piccolo – imprezowego superbohatera, który zawsze wprowadza dobry
nastrój i rozkręca świetną zabawę!
– Piccolo to postać, z którą utożsamia się nasza marka. Jest
wesoły, trochę zadziorny, odważny i zawsze uśmiechnięty!
Ma tyle pomysłów, że trudno go powstrzymać. Cały czas jest
w akcji, w końcu to superbohater! Chcemy, by dzieci poznały
go bliżej – podkreśla Joanna Arciszewska z działu marketingu
AMBRA S.A. – Nasza akcja jest pierwszym krokiem w
kierunku ożywienia postaci Piccolo. Pokazujemy więc, że
Piccolo to też dziecko, rozbrykany chłopiec, trochę
rozrabiaka, ale bardzo pozytywny, a przede wszystkim ktoś,
z kim wszyscy dobrze się czują. Wierzymy, że tym razem
Piccolo stanie się bliższy zarówno dzieciom, jak i ich mamom.
Teraz Piccolo – postać już dobrze znana dzieciom z
kolorowych butelek ich ulubionego napoju – sfruwa do nich
w czerwonym płaszczu i stroju superbohatera, by sprawić,
że każda zabawa zmieni się w niezapomnianą imprezę z
ekstra bąbelkowym smakiem owoców!
Kampania wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są reklamy prasowe oraz
materiały POS. Piccolo będzie można też spotkać „na żywo”. Kampania skierowana do dzieci w wieku
6-12 lat obejmie atrakcyjne akcje promocyjne i animacje. W ostatnich dniach grudnia w 40
wybranych supermarketach na terenie całego kraju (sieci Auchan, Leclerc i Carrefour), przez ponad
1000 godzin animatorzy w strojach superbohatera Piccolo będą rozdawali fanom owocowych
bąbelków kolorowe lizaki i balony.
Specjalną niespodzianką dla najmłodszych będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia w monidle (stand
w kształcie postaci z wycięciem na głowę) przedstawiającym Piccolo i przeistoczenia się na chwilę w
prawdziwego imprezowego superbohatera! W sklepach tradycyjnych mali imprezowicze do każdej
zakupionej butelki napoju otrzymają w prezencie lizaka. W obydwu kanałach – tradycyjnym i
nowoczesnym – wykorzystane zostaną atrakcyjne materiały POSM: zawieszki/naklejki na butelki,
standy butelkowe, stojaczki na lizaki, plakaty, pankarty i tacki paletowe.
Słowa kluczowe: bohater, dziecko, Piccolo