Agencja MAB Polska przygotowała kampanię prezentującą rozwiązania finansowe dla
firm wykorzystując modele BMW serii 3 Touring oraz Limuzyna. Przekaz ma dotrzeć
głównie do segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Na potrzeby ogólnopolskiej
kampanii agencja przygotowała działania ATL i digital oraz dostarczyła sieciom
dealerskim materiały reklamowe do samodzielnie realizowanych kampanii.
Tej wyjątkowej propozycji biznesowej, stworzonej z myślą o szczególnie wymagającej
grupie klientów przewodniczy hasło „W Twoim najlepszym interesie”.
Agencja MAB Polska od 5 lat współpracuje z BMW Group Poland jako strategiczno-
kreatywny partner marki.
Najnowsza ofertowa BMW Comfort Lease skierowana jest dla świadomych przedsiębiorców,
ceniących nie tylko funkcjonalność wybieranych przez siebie rozwiązań, ale również
efektywne zarządzanie kapitałem. Dzięki korzystnej ofercie finansowej, także małe i średnie
przedsiębiorstwa mogą na bazie wszechstronnych i wyjątkowych modeli BMW serii 3
wzmocnić swój wizerunek i zbudować wymarzoną flotę samochodów firmowych. Innymi
słowy, wybór aut BMW w ofercie finansowej BMW Comfort Lease jest zarówno deklaracją
stylu jak i trafną decyzją biznesową.
Agencja MAB Polska odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, modułów prasowych,
ogólnopolskich spotów radiowych, kreację i produkcję materiałów do kampanii digitalowej
oraz dostarczenie materiałów do samodzielnie realizowanej kampanii dealerskiej.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Słowa kluczowe: biznes, bmw, Kampania