Piwny świat pełen jest różnorodnych smaków i aromatów. Żywiec, chcąc przybliżyć je swoim konsumentom, oddał w ich ręce trzy piwne warianty – Bocka, Marcowe i Białe, które
14 kwietnia rozpoczęły rywalizację o uznanie konsumentów w ogólnopolskim głosowaniu – Wyborach Żywieckich. Gatunek, który zdobędzie najwięcej głosów, zostanie w sprzedaży
na dobre. Głosować można do 8 czerwca na stronie zywiec.com.pl, która specjalnie na czas akcji została zmieniona w internetowe studio wyborcze.
Wybory Żywieckie
W szranki stanęli trzej wyjątkowi kandydaci – Bock, Marcowe i Białe – gatunki uwarzone według oryginalnych receptur przez piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Ich potyczki na bieżąco relacjonuje działające na stronie zywiec.com.pl studio wyborcze, prezentujące aktualne wyniki głosowania, najważniejsze statystki oraz opinie na temat nowych gatunków, pobierane z portali społecznościowych oraz forów internetowych.
Ulubiony gatunek wskazywać można do 8 czerwca. Wariant, który będzie cieszył się największym uznaniem konsumentów, pozostanie w sprzedaży na dobre. Wszyscy głosujący mogą także wziąć udział w towarzyszącym akcji konkursie na stronie marki i wygrać zapas ulubionego piwa.
O wyjątkowe trzypaki z wariantami od Żywca można walczyć także dzięki aplikacji na profilu marki na portalu Facebook.
Kandydaci
O głosy konsumentów walczą trzy piwne specjalności. Bock, zwany w Polsce koźlakiem, to piwo ciemne i treściwe o głębokiej barwie i bogatym smaku. Marcowe to piwo typu lager o łagodnym smaku i pięknej bursztynowej barwie. Natomiast Białe to lekkie i orzeźwiające piwo pszeniczne.
Każdy z gatunków odkrywa przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Już wkrótce przekonamy się, które z piw zdobędzie największą liczbę głosów i dopełni żywieckiej rodziny. Ty także spróbuj, wybierz i zagłosuj na zywiec.com.pl. To najważniejsza decyzja w Twoim Żywcu!
***
Grupa Żywiec to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4300 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje ponad 30 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne w ponad 40 krajach świata), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl
Żywiec to jedna z największych marek w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu
i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para,
to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.
*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego
na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.
Dodatkowych informacji udziela:
Anetta Gołda, Grupa Żywiec, Brand PR Manager, tel.: 22 537 62 09, kom. 515 215 793, e-mail: [email protected]
Katarzyna Walczak, TBWA PR, Account Executive, tel. 22 457 06 80, kom. 600 800 377, e-mail:
[email protected]
Słowa kluczowe: głosowanie, piwo, żywiec