|
Warszawa, 22 października 2013 r. — Firma HP poinformowała o udostępnieniu nowych, opartych na chmurze, usług analitycznych zbudowanych na platformie do analizy wielkich zbiorów danych HP HAVEn. Usługi te, bazujące na modelu „as a service”, ułatwiają klientom rozwiązywanie problemów biznesowych oraz tworzenie nowych możliwości osiągania przychodów. Dzięki platformie HP HAVEn klienci mogą efektywniej analizować i wykorzystywać informacje, np. zwiększać sprzedaż przez wprowadzanie ofert ukierunkowanych na klientów, poprawiać funkcjonowanie łańcucha dostaw, demaskować oszustwa lub wykrywać zagrożenia bezpieczeństwa.
Dział usług dla przedsiębiorstw HP dostarcza kompleksowe rozwiązania do analizy wielkich zbiorów danych, które ułatwiają klientom w kluczowych branżach podejmowanie działań w oparciu o informacje. Te rozwiązania to Customer Intelligence (zbieranie informacji o klientach), Supply Chain and Operations (łańcuch dostaw i działania operacyjne) i Sensor Data Analytics (analiza danych z czujników). Mogą one być stosowane w takich branżach, jak telekomunikacja, media i rozrywka, towary konsumpcyjne, handel detaliczny, podróże i transport oraz sektor publiczny.
HP HAVEn umożliwia firmom tworzenie aplikacji i rozwiązań nowej generacji, które pozwalają szybciej osiągać zyski dzięki analizie wielkich zbiorów danych. HP HAVEn łączy w sobie sprawdzone technologie, m.in. HP Autonomy IDOL, HP Vertica Analytics Platform, HP ArcSight Security Event Manager i HP ArcSight Logger, a także ważne inicjatywy branżowe, w tym Hadoop.
Dział usług dla przedsiębiorstw HP, który jest jednym z pierwszych użytkowników platformy HP HAVEn, wykorzystuje ją, jako część swojego rozwiązania usługowego Big Data Discovery Experience, która umożliwia klientom wypróbowanie i ocenę nowych narzędzi do analizy wielkich zbiorów danych przed dokonaniem znacznych inwestycji kapitałowych. Wykorzystując tę część HP Big Data Discovery Experience, klienci byli w stanie szybko identyfikować problemy, angażować specjalistów HP w dziedzinie analizy danych i dynamicznie opracowywać rozwiązania, które mogą być wdrażane lokalnie lub w chmurze.
Rozwiązanie HP Big Data Discovery Experience as a Service, oparte na platformie HP HAVEn, zapewnia elastyczność i skalowalność, wykorzystując środowisko chmury działu HP Enterprise Services. Dzięki temu HP może oferować wyjątkowe rozwiązania do analizy złożonych problemów, w których występuje połączenie danych usystematyzowanych (zawartość bazy danych) i nieusystematyzowanych (wiadomości e-mail, dane z mediów społecznościowych, dane cyfrowe i maszynowe). Może również stosować takie metody analityczne, jak klasyfikacja i rozpoznawanie wzorców, w odniesieniu do dźwięków, tekstów i obrazów, a także analizę statystyczną dużych, złożonych zbiorów danych.
Wykorzystując platformę HP HAVEn, dział HP Enterprise Services może pomagać klientom w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych z zastosowaniem szerokiej gamy metod statystycznych do analizy dźwięków, obrazów, tekstów i danych generowanych maszynowo. Metody te ułatwiły już automatyzację złożonych procesów rozpoznawania obrazów, optymalizację reakcji chemicznych i tworzenie zaawansowanych profili klientów. HP HAVEn, jako część rozwiązania Big Data Discovery Experience, umożliwia klientom nie tylko określenie problemów biznesowych, lecz także szybkie znalezienie i wdrożenie rozwiązań.
Informacje o HP
HP tworzy nowe rozwiązania technologiczne, które mają znaczący wpływ na życie ludzi, biznes, instytucje rządowe i społeczeństwo. Jako największa na świecie firma technologiczna, HP dostarcza szerokie portfolio produktów, obejmujące urządzenia drukujące, komputery osobiste, a także oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną, które umożliwiają przedsiębiorstwom i instytucjom rozwiązywanie ich problemów. Więcej informacji na temat HP można znaleźć pod adresem www.hp.com.
This news advisory contains forward-looking statements that involve risks, uncertainties and assumptions. If such risks or uncertainties materialize or such assumptions prove incorrect, the results of HP and its consolidated subsidiaries could differ materially from those expressed or implied by such forward-looking statements and assumptions. All statements other than statements of historical fact are statements that could be deemed forward-looking statements, including but not limited to statements of the plans, strategies and objectives of management for future operations; any statements concerning expected development, performance, market share or competitive performance relating to products and services; any statements regarding anticipated operational and financial results; any statements of expectation or belief; and any statements of assumptions underlying any of the foregoing. Risks, uncertainties and assumptions include macroeconomic and geopolitical trends and events; the competitive pressures faced by HP’s businesses; the development and transition of new products and services and the enhancement of existing products and services to meet customer needs and respond to emerging technological trends; the execution and performance of contracts by HP and its customers, suppliers and partners; the protection of HP’s intellectual property assets, including intellectual property licensed from third parties; integration and other risks associated with business combination and investment transactions; the hiring and retention of key employees; assumptions related to pension and other post-retirement costs and retirement programs; the execution, timing and results of restructuring plans, including estimates and assumptions related to the cost and the anticipated benefits of implementing those plans; the resolution of pending investigations, claims and disputes; and other risks that are described in HP’s filings with the Securities and Exchange Commission, including HP’s Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended October 31, 2012. HP assumes no obligation and does not intend to update these forward-looking statements.
© 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.
Słowa kluczowe: analiza, chmura, dane, hp, oferta, realizacja, zbiór