Grupa Kapitałowa Redan właściciel znanych marek modowych Top Secret Troll i Drywash wznawia działalność marki Happy Kids, obecnej na rynku na rynku w latach 1997-2006.
Dołączenie do oferty Top Secret Troll i Drywash marki dziecięcej jest odpowiedzią na potrzeby grupy docelowej segmentu marek modowych. Z badań marketingowych przeprowadzone przez Holding Profit wynika, że ponad połowa , 55%, klientek tej grupy posiada dzieci.
Kolekcja Happy Kids jest dostępna na razie wyłącznie w sklepie w sklepie on- line www.topsecret.pl. W sprzedaży znalazł się bardzo szeroki asortyment odzieży dla małych, większych i nieco starszych dziewczynek i chłopców. Asortyment jest podzielony na kilka grup wiekowych, od niemowlaków, do 8-10 lat, z koncentracją na ubraniach dla dzieci do czwartego roku życia.
W ofercie znajdą się t- shirty, sukienki, kurtki, spodnie dzianinowe i jeansowe, swetry z dobrej jakości tkanin i dzianin, w przystępnych cenach. Stylistyka kolekcji jest spójna z charakterem ubrań marki Top Secret, zgodna z trendami mody, w różnorodnej, przyjaznej dzieciom kolorystyce. Charakteru nadają liczne detale, kontrastowe wykończenia, aplikacje. Formy i konstrukcja mają przede wszystkim umożliwić wygodę, są doskonałe do zabawy, codziennego użytkowania. Z poszczególnych asortymentów kolekcji Happy Kids łatwo jest zrobić zestawy, a podpowiedzi takich stylizacji będą też umieszczone na stronach portalu.
Logotyp Happy Kids został odświeżony, jednak cały czas nawiązuje do rozpoznawalnego znaku marki i wspieranej przez GK Redan Fundacji o tej samej nazwie. Wszyscy klienci i użytkownicy marki staną się w symboliczny sposób ambasadorami Fundacji Happy Kids budującej Rodzinne Domy Dziecka i idei rodzicielstwa zastępczego. Dodatkowo każdy klient sklepu internetowego mógł kupić kredki Happy Kids, a dochód z ich sprzedaży zasili bezpośrednio Fundację.
Słowa kluczowe: Grupa Kapitałowa Redan, Happy Kids, Marka dziecieca, Redan, Top Secret