Łódzka Spółka Redan S.A. ma w swoim portfelu 3 marki modowe – Top Secret, Troll i Drywash. Ich jesienna oferta zaczyna się już pojawiać się w sklepach i sprzedaży internetowej na www.topsecret.pl. W sierpniu na witrynie zobaczymy zdjęcia z najnowszej sesji autorstwa znanego fotografika Jacka Poremby. Koncepcja wizerunku Top Secret jest kontynuacją przekazu, w którym atrakcyjna para jest „podpatrzona” w różnych, codziennych sytuacjach życiowych. Reporterskie ujęcia podkreślają nowoczesny charakter marki i różnorodność stylizacji, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.
Top Secret w nowym sezonie planuje liczne akcje o charakterze marketingowo – sprzedażowym, w których istotnymi elementem komunikacji są sklepy i ich witryny. Pierwsza „Back to Office” rozpocznie się już w sierpniu. Kolejne będą promowały m.in. zakupy jesiennych kurtek, płaszczy czy swetrów.
Zgodnie z realizowaną strategią „express yorself” kolekcje Top Secret dają możliwość dostosowania stroju do osobowości i potrzeb. Przygotowane w oparciu o najnowsze trendy kolekcje na nowy sezon to propozycja niemal na wszystkie okazje – do pracy, w czasie wolnym, na wieczór. Różnorodność linii stylistycznych odpowiada różnym stylom i upodobaniom klientów. Damskie i męskie kolekcje przeznaczone są dla osób nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Dodają im atrakcyjności i pewności siebie.
Pewną podpowiedzią dla klientów Top Secret będą katalogi z kuponami rabatowymi na zakupy, prezentujące stylizacje jesiennych sylwetek dostosowane do okazji i potrzeb. Będą insertowane we wrześniowych magazynach Avani i Hot.
Jesienią planowana jest też kolejna edycja limitowanej kolekcji Claudia & Top Secret oraz rozwój programu dla stałych klientów Collection Club.
Top Secret w kolekcjach bardziej formalnych, city, stawia na maksymalizm w formach i minimalizm w prostocie. Jest dużo inspiracji matematyką i geometrią, zarówno w konstrukcji ubrań, laserowych „wycinankach” kontrastach mat- błysk, regularnych printach. Dominujące kolory to czerń i biel, uzupełnione kobaltem, beżem, fioletem, czerwienią, czy modnymi akcentami miedzi. Eleganckie linie inspirowane gotycką sztuką architektoniczną czy garderobą dandysa przewidziano na czas świąt i karnawału.
W kolekcjach casual Top Secret proponuje miękką luźną i wygodną sylwetkę o miejskim charakterze, w stonowanych kolorach Nie brakuje tu jednak modnych ostrzejszych akcentów: pikowania, skórzane wstawki, sportowe kurtki, elementy inspirowane wojskowym mundurem, srebrne dżinsy i spódnice, akcenty wyraźnych barw – czerwieni , bordo.
Krótkie linie Fashion Collection , od roku uzupełniają bieżącą ofertę Top Secret o najgorętsze trendy sezonu. Jeszcze w czasie wakacji pojawią się ubrania inspirowane szalonymi latami 50 -tymi czy sportowym glamourem.
Troll proponuje na nowy sezon bardzo różnorodną i nowoczesną kolekcję, w której znajdziemy inspiracje folkowe, romantyczne, płynące z natury jak i klasyczne kontrasty black & white.
Drywash, najmłodsza marka Redanu stawia na wygodne ubrania o sportowo – romantycznym charakterze, z miękkich dzianin, w bardzo przyjaznych, luźnych formach . Kolorystyka, od bieli ze złotem i srebrem, po melanżowe beże i szarości też nadaje kolekcji lekkości.
Wszystkie modowe marki Redanu przygotowały też linie męskie.
Słowa kluczowe: Drywash, Łódzka Spółka Redan S.A., Nowy sezon, Top Secret, Troll