Lokalizacja: poziom „0”, powierzchnia: 78 metrów kwadratowych, asortyment: odzież męska.
Męska klasyka w najlepszym wydaniu, wzbogacona o nawiązania do najnowszych trendów, oraz doskonałe krawiectwo – do grona najemców centrum Blue City dołączyła właśnie marka Adam Feliks Próchnik.
Firma Próchnik, korzystając z prawie 70-letniego doświadczenia w produkcji odzieży męskiej, proponuje panom ubrania klasycznie eleganckie, lecz jednocześnie zgodne z najnowszymi trendami mody. W kolekcjach Próchnika można znaleźć przede wszystkim garnitury, koszule i krawaty, ale także kurtki i płaszcze, z których Próchnik jest znany w całej Europie.
W nowym sklepie dostępna będzie m.in. nowa kolekcja na wiosnę/lato 2013 inspirowana historią Mieczysława Słowikowskiego pseudonim „Rygor” – konspiratora, szefa ekspozytury polskiego wywiadu w Afryce Północnej i, co ciekawe, pierwowzoru postaci Victora Laszlo znanej z kultowego filmu „Casablanca”. Jak zawsze mocną podstawą kolekcji są klasyczne garnitury. Dominujące kolory to czerń, granat i szarość, przełamane, inspirowanym klimatem północnej Afryki, beżem. Na wiosnę i lato marka Próchnik proponuje również bardziej nieformalne zestawy – dzianinowe swetry i koszulki polo. W kolekcji nie zabrakło legendarnych płaszczy z produkcji, których łódzka firma słynie od momentu założenia w 1948 r.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, Męska klasyka, Próchnik, Trendy, zakupy