Studio DN zaprojektowało opakowanie smakowitej nowości Fanexu – paluszków na okrągło.
Fanex to polska firma o długiej tradycji. Od ponad dwudziestu lat zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów i innych artykułów spożywczych, m.in. pysznych i cenionych przez konsumentów słonych paluszków.
Zadaniem Studio DN było rozszerzenie portfolio Fanexu o nowość na polskim rynku – Coolerki. Fanex słynie ze swoich paluszków, które zyskały status kultowej przekąski wśród wielu konsumentów. Tym razem proponuje swoim klientom paluszki w kształcie kuleczek. Paluszki na okrągło otrzymały duże, wygodne opakowanie, w którym brand zajmuje najważniejsze miejsce, przyciągając wzrok konsumenta i wyróżniając produkt na półce. Kolejnym znajomym elementem jest logo Fanexu, które skutecznie wpisuje nową markę w portfolio produktowe. Wyrazista typografia i mocny kod kolorystyczny tworzą nowoczesne i atrakcyjne opakowanie.
Słowa kluczowe: opakowanie, paluszki, przekąska, sosy, Studio DN