Na początku marca br. w Warszawie ruszyła unikalna kampania marki „Królewskie”. Jej hasło przewodnie „Miasto moje…” pojawia się w różnych miejscach stolicy, w tym na pociągach, dworcach i w przejściach podziemnych a także w sklepach detalicznych, super i hipermarketach oraz pubach.
To kolejna kampania marki regionalnej „Królewskie” nawiązująca zarówno do Legii jak i Warszawy. Jej motyw przewodni „Miasto moje…” budzi wiele skojarzeń z tym, czym dla mieszkańców jest Warszawa: tętniącą życiem i energią, magnetyczną metropolią, miastem nieobojętnym jego mieszkańcom, tyglem nowoczesności, tradycji i oczywiście piłki nożnej. „Królewskie” podkreśla w ten sposób bliski związek marki z Warszawą i jej mieszkańcami.
Najnowsza akcja komunikacyjna „Królewskiego” pokazuje Warszawę w trzech odsłonach: nowoczesnej (panorama centrum stolicy), historycznej (okolice Zamku Królewskiego) i piłkarskiej (stadion Legii). Te motywy pojawiają się w marcu i kwietniu br. w prasie i na billboardach w Warszawie. Już dziś można je zobaczyć w m.in. metrze, na przystankach autobusowych i tramwajowych, na dworcach kolejowych czy autobusach. Także niektóre składy podmiejskich pociągów straciły swój charakterystyczny pomarańczowy kolor, przybierając barwy „Królewskiego”. Jednak największą ekspozycję marki można mogą podziwiać w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc Stolicy – w podziemiach przy Rotundzie, pod skrzyżowaniem ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich.
Tej wielopoziomowej kampanii reklamowej towarzyszy aktywacja w sklepach, która jest oparta na mechanizmie „buy and get”. Na konsumentów „Królewskiego” czekają wyjątkowe szklanki z logo Królewskiego i kolażem najbardziej charakterystycznych dla Warszawy miejsc (za 5 zakupionych piw „Królewskie) oraz otwieracze w kształcie szklanki „Królewskiego” (za 4 „Królewskie”). Promocja wsparta jest również materiałami POS w trzech kanałach dystrybucji: detalu tradycyjnym, detalu nowoczesnym i w pubach.
„Królewskie” to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce. „Królewskie” jest również najpopularniejszym piwem na Mazowszu, gdzie jego udział rynkowy wynosi prawie 14 proc. Taka pozycja zobowiązuje, także do niekonwencjonalnego komunikowania się – mówi Magdalena Tondera, która w Grupie Żywiec odpowiada za markę „Królewskie”.
Marka „Królewskie” sponsoruje Legię Warszawa od 10 lat. W ramach umowy logo „Królewskie” jest widoczne na koszulkach zawodników i na stadionie przy Łazienkowskiej. „Królewskie” jest dostępne w butelkach 0,5 l i puszkach 0,5 l oraz kegu 30 l tylko na terenie Warszawy i Mazowsza, gdzie pozostaje najpopularniejszym piwem.
Słowa kluczowe: Kampania, Królewskie, log, umowa, żywiec