Razem można więcej! Po raz kolejny udowodniła to sieć Lidlgrając wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Zbiórka w sklepach sieci rozpoczęła się 7 stycznia i trwała przez cały tydzień poprzedzający 21. Finał WOŚP. Dzięki otwartym sercom Klientów, zaangażowaniu Pracowników oraz wsparciu firmy Lidl, podczas tegorocznej zbiórki zebrano aż 1 700 000 zł, co zwiększaogólną kwotę przekazaną przez Lidl na konto Fundacji WOŚP do 5 600 000 zł.Środki zebrane podczas 21. Finału zostaną przeznaczone na rzecz ratowania życia dzieci i godnej opieki medycznej seniorów.
W tym roku Lidl już po raz czwarty uczestniczył
w zbiórce na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.Od 7 stycznia,czyli dokładnie na tydzień przed Wielkim Finałem, skarbony WOŚP czekały na Klientóww ponad 450placówkach sieci.Odwiedzający sklepy Lidl chętnie wrzucali do skarbonek nawet drobne kwoty, okazując duże zaangażowanie. W tym rokuKlienciLidla licznie
i hojnie wspierali akcję Jurka Owsiaka, dzięki czemu suma, którą udało się zebrać jest imponująca.Szczególne zainteresowanie widoczne było w dniu Wielkiego Finału, 13 stycznia.
Tworzona z pasją i ogromnym zaangażowaniem Wielka Orkiestra ŚwiątecznejPomocy to bardzo pozytywna akcja, a przy tym szlachetne dzieło,
w którym nie mogło zabraknąć Lidla – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. – To jedyne tego rodzaju wydarzenie, angażujące tak wielu ludzi, wzbudzające tyle pozytywnych emocji i silne poczucie wspólnoty! Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom za wsparcie. Po raz kolejny dali wyraz swojej hojności i troski o potrzebujących.
Finał WOŚP to już od 20 lat dzień niezwykły, a siła zaufania do Orkiestry jest ogromna.Tegoroczny Finał był wyjątkowy,także ze względu nacel zbiórki. Tradycyjnie, dedykowany był najmłodszym, jednaktym razem część zebranej kwoty przeznaczona zostanie na rzecz seniorów. Podczas Wielkiego Finału, 13 stycznia, przedstawiciele sieci Lidl przekazali Jurkowi Owsiakowi symboliczny czek opiewający na kwotę1 700 000 zł.
Słowa kluczowe: Anna Biskup, kwota, lidl, sukces, wosp