Idea zapoczątkowana w Blue City zaledwie miesiąc temu już ma swoją kontynuację. MiszMasz po raz drugi będzie okupował plac pod fontanną, udowadniając, że projekty polskich projektantów są nie tylko na najwyższym poziomie, ale też dostępne cenowo. Termin imprezy – 29,30 grudnia to doskonała okazja, by upłynnić fundusze otrzymane od św. Mikołaja oraz sprawić sobie niepowtarzalną kreację sylwestrową.
W weekend tuż po świętach po raz drugi będziemy udowadniać, że polska moda nie gryzie i może z powodzeniem być łączona z ubraniami ze popularnych sklepów. Tak samo jak podczas pierwszej edycji zaproszonych będzie kilkudziesięciu polskich projektantów oraz topowe marki z ubraniami, biżuterią i dodatkami.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, Centrum handlowo-rozrywkowe, miszmasz, polska moda, topowe marki