Polkomtel Sp. z o.o., lider na rynku usług telefonii komórkowej i dostawca najszybszego mobilnego internetu LTE, zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa podniesie efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych. Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise S.A, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.
Umiejętne użycie nowoczesnych technologii służy zwiększaniu zadowolenia klientów i wzrostowi przewagi konkurencyjnej. Realizowane obecnie przez Plusa wdrożenie platformy Microsoft Dynamics CRM pozwoli na zastosowanie oferowanych przez ten system funkcjonalności pracownikom spółki zajmującym się rynkiem B2B. Dzięki usprawnieniu komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi, a działami sprzedaży, zwiększona zostanie efektywność obsługi klientów. Dużą korzyścią będzie również możliwość monitorowania przepływów pracy i pełna przejrzystość procesów związanych z budową trwałych relacji z klientami.
Według członka Zarządu Polkomtelu, Tobiasa Solorza – „Dzięki Microsoft Dynamics CRM będziemy w stanie jeszcze lepiej analizować i reagować na potrzeby klientów. Umożliwi nam to m.in. tworzenie nowych usług, jak najlepiej dopasowanych do zmieniających się warunków na rynku i zaspokajających oczekiwania naszych partnerów biznesowych.”
O wyborze przez operatora sieci Plus platformy Microsoft Dynamics CRM zdecydowała duża elastyczność rozwiązania i krótki czas uruchamiania jej nowych funkcji. Microsoft Dynamics CRM to stabilny, ciągle wzbogacany zestaw narzędzi, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, którą zawdzięcza pokrewieństwu z popularnym pakietem Microsoft Office.
„Platforma Dynamics CRM wyróżniona tytułem lidera w raportach renomowanych firm analitycznych Gartner, Forrester, czy Nucleus Research, jest doceniana przez coraz większe grono klientów sektora największych przedsiębiorstw. Cieszymy się, że również firma Polkomtel, jeden z najbardziej dynamicznych graczy na rynku usług telefonii mobilnej i internetu zdecydował się wykorzystać platformę Dynamics CRM, by jeszcze skuteczniej obsługiwać swoich najważniejszych klientów” – powiedział Dariusz Piotrowski, dyrektor działu Nowych Technologii, pełniący obowiązki dyrektora generalnego polskiego oddziału Microsoft.
Netwise S.A. jest liderem wdrożeń platform biznesowych (CRM i CEM) opartych o Microsoft Dynamics CRM w Polsce i Europie Środkowej. Spółka posiada na swoim koncie najwięcej wdrożeń tej platformy i największy udział w polskim rynku. Firma Netwise została trzykrotnie wybrana Partnerem Roku przez Microsoft, a w roku 2012 została uznana przez Deloitte za Numer 1 w Rankingu Wschodzących Gwiazd 12 krajów Europy Środkowej. Wcześniej, spółka została finalistą tytułu Microsoft Dynamics Reseller of the Year 2011 – Central and Eastern Europe. Głównym obszarem działalności Netwise S.A. jest konsulting oraz wdrażanie systemów i strategii CRM oraz koncepcji xRM/CRM, a także tworzenie i monitorowanie mapy drogowej oraz strategii IT w dużych organizacjach. Więcej informacji: www.netwise.pl
Słowa kluczowe: B2B, crm, microsoft, Microsoft Dynamics CRM, Polkomtel