Getin Bank oferuje nowe możliwości w ramach produktu Linia Gwarancyjna dla
przedsiębiorców. Od teraz klienci korporacyjni korzystający z usługi w ramach
procedury uproszczonej (dotychczas pozwalającej na wystawianie tylko
gwarancji wadialnych) będą mogli obsługiwać swoje kontrakty kompleksowo.
Posiadanie Linii Gwarancyjnej w Getin Banku umożliwia szybki dostęp do pełnej
oferty gwarancji stosowanych na rynku, zwiększa wiarygodność przedsiębiorstwa
w oczach kontrahentów, a w przypadku uczestnictwa w przetargach wyklucza
konieczność angażowania środków własnych (np. dzięki gwarancji wadialnej
pieniądze dotychczasowo przeznaczane na wadia zostają w firmie). Linia
przyznawana jest bezterminowo, a kwota limitu ustalana jest indywidualnie na
podstawie zdolności kredytowej przedsiębiorcy liczonej w oparciu o przychody.
Niewątpliwym atutem oferty jest brak konieczności przedstawiania zabezpieczenia
rzeczowego do kwoty 300 000 zł co powinno znacząco poprawić dostępność
produktu dla firm korzystających na co dzień z gwarancji.
Biorąc pod uwagę specyficzne potrzeby klientów korzystających z Linii
Gwarancyjnej, Getin Bank rozszerza swoją ofertę w ramach szybkiej linii wadialnej.
Teraz Bank zapewnia gwarancję należytego wykonania kontraktu oraz gwarancję
usunięcia wad i usterek (rękojmi), dzięki czemu klienci biznesowi otrzymają
kompleksową obsługę przetargów ze strony Getin Banku. Nowe świadczenia
dają przedsiębiorcom możliwość startowania w kilku przetargach jednocześnie,
zwiększając ich szanse biznesowe na rynku.
Słowa kluczowe: getin bank, gwarancja, Klienci, linia gwarancyjna, rynek, ulepszenia