Z raportu Gemius SA wynika, że aż 74% klientów e-sklepów przed dokonaniem zakupu zapoznaje się z opiniami wystawionymi przez innych kupujących. Dla popularnych narzędzi e-commerce, jakimi są Porównywarki Cen, oznacza to konieczność dostarczenia internautom kompleksowych informacji zakupowych, w tym także o rekomendacjach pozostałych konsumentów. Okazje.info postanowiło uczcić swoje 5. Urodziny wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom.
Obecnie trzecia pod względem zasięgu porównywarka cen w Polsce wystartowała 5 listopada 2007 roku. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 4,5 miliona internautów przeglądających 11 milionów ofert w 3,5 tysiąca kategorii produktowych. Korzyści z rosnącej popularności serwisu odczuwają przede wszystkim współpracujące z porównywarką sklepy – a uwieńczeniem pięcioletnich działań skierowanych do nich jest powołanie do życia Programu Wiarygodne Opinie.
Najnowszy projekt Porównywarki jest przeznaczony dla sprzedawców, którzy chcą świadomie zarządzać wartościowymi opiniami o swoim sklepie, budując jednocześnie wizerunek i zaufanie do marki. Z programu skorzystało już kilkudziesięciu sprzedawców, a integracja z nim jest dostępna lub wdrażana na największych technologiach sklepowych (RedCart, eCommerce24h, Shoper).
Naszym priorytetem jest dostarczanie efektywnych i ekonomicznych rozwiązań, które pomagają Kupującym kupować, a Sprzedającym – sprzedawać. – mówi Piotr Broniarczyk, CEO Okazje.info – Nieustannie wprowadzamy nowe funkcjonalności – tylko w tym roku utworzyliśmy 1500 nowych kategorii, zoptymalizowaliśmy strony produktów i listingi oraz udostępniliśmy internautom rankingi prezentujące preferencje zakupowe. Program Wiarygodne Opinie to prezent dla naszych partnerów, którym chcemy podziękować za 5 lat wspólnej pracy.
Do końca 2012 roku Okazje.info planują skupić swoje działania na optymalizacji usług skierowanych do partnerów biznesowych. Oznacza to nie tylko udoskonalanie Programu Wiarygodne Opinie, ale i zacieśnienie współpracy reklamowo-kontekstowej z kluczowymi kooperantami. Celem obecnych oraz planowanych działań jest znaczące wzmocnienie zasięgu i pozycji rynkowej Porównywarki w niedalekiej przyszłości.
Słowa kluczowe: eCommerce24h, okazje.info, RedCart, wiarygodność, zakupy