Grupa Eskadra przygotowała trzecią odsłonę kampanii Manifest Your Style dla centrów Outlet Factory. Tym razem pomysłodawcy kampanii poszli o krok dalej i skupili się na ewolucji stylu.
To już trzecia odsłona kampanii Manifest Your Style, pierwsza odbyła się dokładnie rok temu w Krakowie, kolejna wiosną tego roku już w całej Polsce.
Najnowsza kampania jesienno-zimowej to kampania wizerunkowa, której celem jest zachęcenie klientów wszystkich czterech centrów Outlet Factory – w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu, do swobodnego wyrażania siebie i celebracji indywidualnego stylu. Właśnie dlatego jej bohaterami są autentyczne osoby, a nie profesjonalni modele.
Do tej pory bohaterami dwóch poprzednich kampanii byli ludzie, którzy zostali wyłonieni w drodze castingu i zapragnęli zamanifestować swój styl i wzięli udział w sesji zdjęciowej, a ich wizerunki zostały przedstawione na billboardach w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Factory.
– Tym razem bohaterami kampanii są pasjonaci stylu, niezależni twórcy opinii, którzy swoimi spostrzeżeniami na temat mody dzielą się na swoich blogach. Wybraliśmy tych najbardziej oryginalnych, którzy mają nietuzinkowy styl – wyjaśnia Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Wyzwanie rzucone przez Factory podjęli następujący blogerzy: studentka Jestem Kasia z bloga Fashion Salade, Honorata, czyli mama, żona i autorka bloga Familijnie, Michał w sieci znany jako Mr.Vintage, Łukasz z My Anatomy of Fashion oraz Paula prowadząca swoje zapiski pod tytułem Beauty-Fashion-Shopping.
Działania wizerunkowe przeprowadzane są w prasie, Internecie oraz w outdoorze w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Outlet Factory.
Słowa kluczowe: blogerzy, Fashion Salade, Grupa Eskadra, Manifest Your Style, Outlet Factory