Rodzice z całej Polski włączyli się w program „Od serca dla dziecka” na portalu BebiKlub.pl. Codziennie wykonują na stronie zadania związane z rozwojem najmłodszych i zbierają wirtualne serduszka. Gdy zbiorą ich 5 milionów, paczki wypełnione edukacyjnymi zabawkami trafią do dzieci z mniejszych miejscowości w 10 województwach. Akcja na BebiKlub.pl potrwa do połowy września 2012 r.
Aby dołączyć do programu „Od serca dla dziecka”, wystarczy wejść na stronę BebiKlub.pl, zarejestrować się i codziennie zbierać wirtualne serca. Za każde wykonane na stronie zadanie można zdobyć nawet do kilkuset serduszek – rodzice zebrali ich już ponad 2,5 mln1. Dziennie przybywa ok. 150 tys. wirtualnych serc, a rekordziści przekazali do ogólnej puli nawet kilkadziesiąt tysięcy serc.
Paczki pełne edukacyjnych zabawek ufundowane przez firmę NUTRICIA Polska zostaną przekazane 20 lokalnym Grupom Zabawowym w całej Polsce, w których spotykają się rodzice i dzieci od 6. miesiąca do 3. roku życia. Grupy prowadzą odpowiednio przygotowani rodzice, a ich głównym celem jest wspieranie prawidłowego i harmonijnego rozwoju dzieci. W ogromnej paczce znajdą się edukacyjne zabawki i praktyczne akcesoria wspierające rozwój wyobraźni i rozwój motoryczny dzieci. Jednocześnie zabawki zawarte w paczce są bardzo proste, tak aby najmłodsi mogli czerpać radość z samodzielnego odkrywania sposobów na zabawę. Grupy Zabawowe, które otrzymają paczki, działają na terenie 10 województw w miejscowościach: Słowik, Matczyn, Trąbki, Ryszkowa Wola, Kowiesy, Piekoszów, Rudka, Oborniki Śląskie, Jawiszowice, Ramiszów, Łowce, Garłów, Olecko (2 Grupy Zabawowe), Głowaczów, Grudna Kępska, Gródków, Chmielew, Szydłowo oraz Borkowo.
Akcja na portalu BebiKlub.pl podkreśla znaczenie pierwszych lat życia dziecka dla jego prawidłowego rozwoju intelektualnego, społecznego i fizycznego. Zaangażowanie rodziców w serwisie BebiKlub.pl jest częścią programu społecznego „Od serca dla dziecka” realizowanego przez Fundację Komeńskiego we współpracy z firmą NUTRICIA Polska. W ramach programu łącznie powstało już 40 Grup Zabawowych, prowadzonych przez przeszkolonych rodziców. Przeprowadzono 40 warsztatów dla rodziców pt. Zabawa jako podstawowa aktywność dziecka, w których uczestniczyło 400 rodziców i ponad 400 dzieci.
Fundacja Rozwoju Dzieci im. J.A. Komeńskiego działa od 2003 roku. Dąży do zapewnienia możliwie najlepszych warunków rozwoju i równych szans edukacyjnych dzieciom od urodzenia do 10. roku życia. Działania Fundacji skierowane są do organizacji pozarządowych, przedstawicieli samorządów lokalnych, rodziców i nauczycieli. Fundacja działa na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. Na poziomie ogólnopolskim poprzez raporty, badania, konferencje i wydawnictwa promuje potrzeby edukacyjne małych dzieci. Prowadzi także działania rzecznicze, współpracując m. in. z MEN, MPiPS, Rzecznikiem Praw Dziecka, Sejmową Komisją Edukacji. Na poziomie lokalnym poprzez szkolenia, programy i konsultacje pomaga gminom wiejskim i organizacjom pozarządowym we wprowadzaniu i finansowaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych dla małych dzieci. Fundacja współpracuje z ponad 150 gminami wiejskimi i 110 organizacjami pozarządowymi z 16 województw.
Bebiko, marka, która stworzyła serwis BebiKlub.pl, oferuje mleka modyfikowane w pełni dostosowane do potrzeb żywieniowych rozwijającego się dziecka – od urodzenia do 3. roku życia. Mleka modyfikowane Bebiko zawierają optymalną kompozycję składników odżywczych: białka, węglowodanów i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Dzięki kompletnej formule z opatentowaną kompozycją prebiotyków NUTRICIA mleka modyfikowane Bebiko wspierają zdrowy rozwój dziecka. Dzięki zawartości wapnia i witaminy D dla mocnych kości i żelaza ważnego dla rozwoju mózgu, wspomagają także rozwój zdrowej flory bakteryjnej w jelitach, która jest częścią zdrowego układu pokarmowego. Więcej informacji o wszystkich mlekach modyfikowanych Bebiko można znaleźć na stronie www.BebiKlub.pl.
NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt w Polsce. Firma jest częścią Dywizji Żywności dla Dzieci w Danone. NUTRICIA Polska specjalizuje się w żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz dla osób dorosłych wymagających specjalistycznego żywienia. NUTRICIA Polska dostarcza produkty żywnościowe dla dzieci we wszystkich kategoriach − od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po pełną gamę odżywek dla niemowląt (marka BoboVita).
Słowa kluczowe: Bebiko, NUTRICIA Polska, Od serca dla dziecka, rynek żywności, Wygrywają dzieci