Getin Bank przygotował nową ofertę kredytu gotówkowego „Spłatka” – jej wprowadzeniu będzie towarzyszyć szeroka kampania w telewizji oraz prasie, która potrwa od 24 sierpnia do 19 września. „Spłatka” to nie tylko jesienna promocja produktowa – to także specjalnie wydzielona w portfolio Getin Banku oferta kredytowa. Kredyt „Spłatka” promowany jest spotem telewizyjnym, po raz kolejny przygotowanym przez agencję kreatywną Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest,
w działania PR zaangażowana jest agencja Rc2.
Koniec lata i początek jesieni to czas, kiedy większość z nas potrzebuje dodatkowego zastrzyku gotówki. Getin Bank wchodzi w ten okres z zupełnie nową ofertą kredytów gotówkowych i specjalnie przygotowaną ogólnopolską kampanią reklamową. Dla wszystkich osób, które jesienią czekają większe wydatki związane z zakupem wyprawki szkolnej dla dzieci, pomocy naukowych dla studenta czy chciałyby po prostu kupić nowy komputer, Getin Bank właśnie teraz przygotował promocję kredytu gotówkowego „Spłatka”, którego spłata pójdzie nam jak z płatka. Od 1 sierpnia do 30 września Getin Bank obniżył oprocentowanie dla kredytów w kwocie od 500 do 5000 zł. Okres spłaty wynosi od 3 miesięcy aż do 4 lat. Niskie oprocentowanie (8,7 proc.), brak prowizji oraz uproszczone formalności związane
z uzyskaniem kredytu sprawiają, że wszystkie wydatki będą łatwiejsze.
Spot reklamowy przedstawia zupełnie nową koncepcję Getin Banku na kredyt gotówkowy. „Spłatka” to nie tylko nazwa jesiennej promocji – to specjalnie wydzielony
w naszej ofercie produkt, który będzie dostępny także w przyszłości – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu w Getin Noble Banku.
W koncepcie kreatywnym kampanii podkreślono cechy charakterystyczne produktu, które odzwierciedla również nazwa „Spłatka”: mały kredyt, mała rata, a spłaca się łatwo jak
z płatka. Uproszczone formalności i atrakcyjne warunki cenowe to główne atuty kredytu do
5 000 zł.
Kampanię promuje spot reklamowy, nawiązujący stylistyką do poprzednich reklam Getin Banku. Tym razem pojawiają się jednak nowe postacie, a Piotr Fronczewski występuje w roli komentatora. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Bardzo. Kampania telewizyjna będzie obecna w TVP, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Zaplanowano także działania w prasie (dzienniki opinii, prasa kolorowa oraz TV guidy). Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a w działania PR zaangażowana jest agencja Rc2.
Słowa kluczowe: getin bank, kampania promocyjna, kredyt gotówkowy, raty, spłatka, spot reklamowy