Firma NIVEA Polska Sp. z o.o. rozpoczęła niestandardowe działania dla
marki NIVEA Baby, których zadaniem jest wspieranie i edukacja przyszłych
rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt.
Partnerem jest Onet.pl, w którego domenie znajduje się dedykowana sekcja
specjalna: http://poradnikrodzica.onet.pl/. Współorganizatorem akcji jest wieloletni
partner NIVEA – Instytut Matki i Dziecka.
Wszystkie działania mają na celu nawiązanie relacji z przyszłymi i obecnymi
rodzicami oraz aktywizację ich w sieci. NIVEA Baby daje także możliwość wymiany
doświadczeń i dostarcza porad, które pomogą przejść przez – czasem – trudne początki
rodzicielstwa.
Akcja jest częścią szerszej platformy komunikacji, która obejmuje oprócz
klasycznej obecności w prasie i Internecie, także media społecznościowe, kanały
własne NIVEA oraz aktywności BTL.
Za strategię i koordynację całości działań odpowiadają Joanna Stoińska – Brand
Manager NIVEA Baby, oraz dom mediowy MEC.
Słowa kluczowe: Instytut Matki i Dziecka, Joanna Stoińska, MEC, nivea, NIVEA Polska, onet.pl