W ostatnim czasie agencja GutPR podpisała umowę dotyczącą prowadzenia działań komunikacyjnych dla nowej linii produktów firmy DROP oznaczonych logo Omega-3.
Umowa pomiędzy agencją GutPR a firmą DROP, należącą do krajowej czołówki w produkcji zdrowej i bezpiecznej żywności, obejmuje prowadzenie działań wspierających wprowadzenie linii nowych pasztetów drobiowych DROP Omega-3 w różnych wariantach smakowych na rynek.
GutPR będzie odpowiadać między innymi za prowadzenie relacji z mediami oraz działania w serwisach społecznościowych. Kampania komunikacyjna prowadzona przez GutPR będzie towarzyszyć największej telewizyjnej kampanii reklamowej firmy DROP.
„Wybraliśmy GutPR ze względu na doświadczenie jakie agencja posiada we współpracy z nami. Branża spożywcza jest branżą specyficzną, postawiliśmy więc na sprawdzonego partnera. Wcześniej agencja dała się poznać jako rzetelny partner. Dzisiaj to podstawa sukcesu.” – mówi Grzegorz Gęsiarek z firmy DROP.
„Cieszymy się, że firmy doceniają nasze doświadczenie związane z prowadzeniem działań komunikacyjnych dla artykułów spożywczych o prozdrowotnym charakterze. Pasztety Omega-3 firmy DROP to nie pierwszy z linii produktów powierzonych naszej opiece mediowej, który został wyróżnionych przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu – prowadzimy bowiem PR produktowy między innymi dla uhonorowanych przez tę Fundację soków firmy Dawtona” –mówi Hanna Gehrke-Gut z GutPR.
Umowa pomiędzy spółką DROP a agencją GutPR ma być początkiem długoterminowej współpracy pomiędzy firmami. Agencja GutPR została wybrana w konkursie ofert.
Słowa kluczowe: Agencja GutPR, doświadczenie, DROP, GutPR, Hanna Gehrke-Gut, konkurs ofert, Omega-3, sukces, współpraca