Od początku grudnia br. w hipermarketach i supermarketach na terenie całego kraju konsumenci mogą kupić historyczne zestawy piwa Żywiec. W pakach znajdują się butelki z oryginalnymi etykietami z różnych okresów historii Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Ta unikalna kolekcja została wprowadzona do handlu z okazji 155-lecia Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, które przypada w tym roku.
„Żadna inna marka piwa nie wprowadziła do tej pory takich historycznych zestawów. Bo żadna inna marka piwa nie ma tak dużego dziedzictwa piwnego jak Żywiec – mówi Joanna Nowakowska z Grupy Żywiec.
Dzięki specjalnej kolekcji Żywca konsumenci mogą przyjrzeć się historii tej marki z bliska. Każda butelka Żywca akcentowała wartości istotne w różnych okresach i momentach półtorawiecznej historii Arcyksiążęcego Browaru. Z biegiem lat butelki i etykiety zmieniały więc swój wygląd, ale najważniejsze cechy piwa Żywiec – jedno miejsce produkcji, wyjątkowi ludzie, pasja warzenia najlepszego piwa zgodnie z tradycyjną recepturą – pozostały niezmienne od 1856 r.
Unikalna kolekcja Żywca w historycznych pakach dostępna jest do wyczerpania zapasów.
Design opakowania zbiorczego zaprojektowała agencja „Men at work”.
Słowa kluczowe: grupa żywiec, historyczny zestaw piwa żywiec, żywiec