Żywiec po raz kolejny zaprasza wszystkich studentów do świetnej zabawy podczas Juwenaliów. W tym roku, poza wieloma atrakcjami, przygotował dla nich wyjątkowy konkurs stażowy
– Angaż Żywca. Jego zwycięzca dołączy do ekipy organizującej Męskie Granie i zgarnie
10 tys. zł pensji!
Angaż Żywca to wyjątkowa akcja skierowana do studentów, pozwalająca na zdobycie cennego doświadczenia oraz sprawdzenia się w wielu trudnych sytuacjach podczas organizacji trasy koncertowej Męskie Granie 2014. W ramach projektu, można niemalże z dnia nad dzień trafić
do pracy swoich marzeń – zwycięzca konkursu będzie miał możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w kraju.
Aby wziąć udział w akcji, należy kreatywnie i oryginalnie rozwiązać jedno z pięciu zadań konkursowych. Pierwsze z nich pojawiło się na stronie www.juwenaliazywca.pl oraz na profilu marki na Facebooku 24 kwietnia, a kolejne będą publikowane co cztery dni. Pięciu najlepszych uczestników zmierzy się 23 i 24 maja podczas Juwenaliów Żywca w Warszawie. Zdobywca Angażu Żywca zostanie wybrany na początku czerwca.
W ramach Juwenaliów sponsorowanych przez markę Żywiec odbędzie się 12 imprez w siedmiu największych polskich miastach – w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Olsztynie. Na studentów będzie czekała nie tylko świetna muzyka, ale też konkursy
i zabawy z nagrodami. Uczestnicy m.in. zmierzą się w turnieju znanej na całym świecie gry Papier-Nożyce-Kamień, utrwalą najlepsze momenty imprezy z Żywiec Foto Box oraz stoczą bitwę na kolory podczas Paint Powder Fight.
Projekt Juwenalia otrzyma silne wsparcie w internecie. Dodatkowo, na potrzeby prowadzonych działań, przygotowane zostaną plakaty, zawieszki i ulotki.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work.
Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
***
Grupa Żywiec to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4300 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 roku sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje ponad 30 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne w ponad 40 krajach świata), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Paulaner, Guinness) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl
Żywiec to jedna z największych marek w segmencie Premium w Polsce. O silnej pozycji Żywca decydują najwyższa jakość podkreślana w każdym obszarze prowadzonych działań i przywiązanie do tradycyjnej receptury – Żywiec powstaje wyłącznie z 3 składników: słodu jęczmiennego, chmielu
i krystalicznie czystej górskiej wody. Piwo Żywiec jest warzone od zawsze tylko w jednym miejscu na świecie – Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu. W 2006 roku w hołdzie Żywcowi powstało muzeum, którego podwoje corocznie odwiedza ponad 100 tys. gości. Żywiec sponsoruje szereg przedsięwzięć artystycznych, m.in. cieszącą się olbrzymim zainteresowaniem trasę koncertową Męskie Granie. Symbol piwa, tzw. tańcząca para,
to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem najbardziej wartościowych znaków firmowych na polskim rynku.
*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego
na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.
Dodatkowych informacji udziela:
Anetta Gołda, Grupa Żywiec, Brand PR Manager, tel.: 22 537 62 09, kom. 515 215 793, e-mail: [email protected]
Katarzyna Walczak, TBWA PR, Account Executive, tel. 22 457 06 80, kom. 600 800 377, e-mail:
[email protected]
Słowa kluczowe: juwenalia, konkurs, żywiec