(Lokalizacja: CH Blue City, poziom „-1”, Czas: 12–20 lutego 2015 r.)
Kolorowy peleton, piękne krajobrazy, tłumy kibiców, samotne ucieczki i dramatyczne finisze – tak większość z nas wyobraża sobie kolarski wyścig. Wystawa „Tour de Pologne – kulisy i emocje”, która będzie miała swoje uroczyste otwarcie 12 lutego w Blue City, odkryje przed nami mniej znaną, niedostępną dla wszystkich stronę wyścigu.
Jak wygląda wnętrze kolarskiego autokaru? Co jedzą zawodnicy na kolacje? Jak przygotowuje się rower? Ilu ludzi pracuje przy organizacji wyścigu? Ile ciężarówek scenografii przejeżdża z miejsca na miejsce? Tego wszystkiego będą mogli dowiedzieć się zwiedzający wystawę. Wyjątkowe zdjęcia pokazują miejsca i ludzi, których nie zobaczymy na telewizyjnych ekranach. Wystawa koncentruje się na 71. Tour de Pologne, który w 2014 roku wystartował z Gdańska i po przejechaniu ponad 1200 kilometrów zakończył się w Krakowie, dlatego też odwiedzi większość miast etapowych, które znalazły się na trasie ubiegłorocznego wyścigu. Od 12 do 20 lutego będzie można ją oglądać w CH Blue City w Warszawie, a potem w Gdańsku (21 lutego – 3 marca), Toruniu (2-10 marca), Rzeszowie (11-19 marca) i Krakowie (20-29 marca).
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, Tour de Pologne, wystawa