Wojtek Szczęsny, reprezentant Polski i gracz Arsenalu Londyn, został nową twarzą marki Pepsi. Bramkarz dołączył do Drużyny Marzeń Pepsi i znalazł się w gronie największych gwiazd światowego futbolu takich jak Lionel Messi, Fernando Torres, czy Frank Lampard. Umowa przewiduje pełen zakres wykorzystania wizerunku zawodnika do celów promocyjno – reklamowych marki.
Marka Pepsi zakłada długoterminową współpracę z Wojtkiem Szczęsnym. Najlepszy polski bramkarz będzie twarzą kampanii marketingowej Pepsi, a jego postać znajdzie się
na dedykowanej linii produktów. W najbliższych miesiącach Wojtek Szczęsny będzie obecny
we wszystkich działaniach komunikacyjnych marki.
–Wojtek Szczęsny jest nie tylko niekwestionowaną gwiazdą polskiego i światowego futbolu,
ale również osobą bardzo bliską naszym konsumentom. Świetnie wpisuje się filozofię marki Pepsi opartą na wierze w młodych ludzi i wyzwalaniu pozytywnych emocji. Od samego początku nie mieliśmy wątpliwości, że wybór nowej twarzy Pepsi to strzał w dziesiątkę – mówi Marek Kołtonik, Marketing Manager, Pepsi. Jesteśmy dumni, że tak ambitny i uzdolniony zawodnik jak Wojtek został członkiem naszej Drużyny Marzeń – dodaje Kołtonik.
Sam piłkarz tak opisuje rozpoczętą współpracę – Pepsi od dawna kojarzy się z największymi gwiazdami sportu i muzyki oraz z dobrą zabawą, dlatego spodobała mi się propozycja zostania twarzą marki w Polsce. To dla mnie wyróżnienie, że dołączyłem do drużyny Pepsi.
16 kwietnia wystartowała pierwsza wspólna inicjatywa marek Pepsi i Lay’s, której twarzą jest Wojtek Szczęsny. W okresie trwania loterii promocyjnych do wygrania będzie rekordowa liczba aż 15 milionów nagród. Wśród nich znajdą się m.in. gotówka, darmowe produkty Pepsi oraz Lay’s, a łączna wartość wszystkich naród to blisko 17 milionów złotych.
Marka Pepsi od wielu lat jest związana z futbolem i współpracuje z wieloma klubami piłkarskimi oraz zawodnikami, zarówno w Polsce jak i na całym świecie. W 2011 roku Pepsi została oficjalnym partnerem Polish Soccer Skills – największego w tej części Europy projektu indywidualnego szkolenia piłkarskiego dzieci i młodzieży. Marka jest również sponsorem stadionu Pepsi Arena w Warszawie.
Pepsi każdego roku zabiera gwiazdy światowego futbolu by wspólnie z nimi orzeźwiać świat.
W 2012 roku w globalnej kampanii „Kick in the mix” wspólnie z DJ-em i producentem muzycznym Calvinem Harrisem pojawią się Lionel Messi, Didier Drogba,Fernando Torres, Frank Lampard, Sergio Agüero i Jack Wilshere.
Wojtek Szczęsny
Urodził się 18 kwietnia 1990 roku w Warszawie. Swoją karierę rozpoczął w klubie Agrykola Warszawa, a następnie kontynuował w Legii Warszawa, aby w roku 2006 przenieść się
do Arsenalu Londyn. W 2008 roku podpisał zawodowy kontrakt z klubem. We wrześniu 2009 zadebiutował w pierwszej drużynie Arsenalu, a nieco ponad rok później rozegrał swój pierwszy mecz w angielskiej Premier League. Obecnie zawodnik jest numerem jeden Arsenalu Londyn
i polskiej drużyny narodowej.
Słowa kluczowe: Arsenal Londyn, Drużyna Marzeń Pepsi, Najlepszy polski bramkarz, Pepsi, Polish Soccer Skills, reprezentant Polski, światowy futbol, Wojtek Szczęsny