United PR rozpoczęło współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Agencja realizować będzie działania public relations w ramach promocji nowego dodatku „Zostań Gwiazdą” do kultowej gry „The Sims 3”.
Electronic Arts to wiodący producent interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. W ofercie firmy znajduje się szeroki wachlarz gier, dystrybuowanych zarówno
w wersjach pudełkowych, w postaci cyfrowej, za pośrednictwem Internetu oraz urządzeń mobilnych. W bazie funkcjonującej w 75 krajach firmy, znajduje się ponad 100 milionów zarejestrowanych graczy.
Electronic Arts skupia szereg doskonale znanych i cenionych marek, takich jak The Sims™, FIFA, Need for Speed™, Battlefield™ i Mass Effect™.
Za działania komunikacyjne z ramienia agencji odpowiadają Marcin Kłódkiewicz i Katarzyna Balashov. Do nawiązania współpracy doszło w wyniku przeglądu ofert.
Podstawowe informacje o agencji:
United PR prowadzi działalność od 1991 roku. Od 1996 Agencja jest wyłącznym przedstawicielem międzynarodowej sieci Ketchum Pleon. United PR jest członkiem założycielem Związku Firm Public Relations. Agencja świadczy pełen zakres usług PR
w ramach zintegrowanej komunikacji podmiotów i marek. Spektrum jej doświadczeń obejmuje pracę dla klientów reprezentujących większość sektorów gospodarki. Do klientów United PR należą między innymi: Alior Bank, Procter & Gamble, Frito Lay, Pepsi-Cola, Panasonic, Amway Polska, Nokia Siemens Networks, Strabag. Profesjonalizm United PR był wielokrotnie nagradzany Wśród osiągnięć z ostatnich lat są: nagrody i wyróżnienia
w konkursie Złoty Spinacz, tytuł Agencji Roku 2009 w Europie w konkursie The International Business Awards, główna nagroda w konkursie European Excellence Awards 2008
w kategorii Finanse.
Słowa kluczowe: Electronic Arts Polska, Katarzyna Balashov, Marcin Kłódkiewicz, United PR