Firma PepsiCo wzbogaciła ofertę produktów dostępnych na polskim rynku o markę Sunbites. Sunbites to całkiem nowe, pyszne i chrupiące listki wielozbożowe z dodatkiem owoców lub warzyw i ziół. Wprowadzenie nowej marki jest ściśle związane z globalną reformulacją portfolio produktowego PepsiCo.
Wraz z początkiem roku na polskim rynku pojawiły się wielozbożowe przekąski marki Sunbites. Jest to innowacyjny produkt, który wyraźnie wyróżnia się wśród innych dostępnych dotąd przekąsek. Listki Sunbites są wyjątkowo cienkie i chrupiące, cechuje je także niespotykana dotąd w tym segmencie rynku różnorodność smaków. Najwyższą jakość nowych przekąsek gwarantuje unikalny sposób powolnego wypiekania. Co ważne pyszne chrupiące przekąski Sunbites zawierają pełne ziarna zbóż, są źródłem błonnika i powstają bez użycia konserwantów.
Sunbites stanowią idealną alternatywę dla tradycyjnych słonych przekąsek, takich jak paluszki czy krakersy. Skierowane są głównie do aktywnych kobiet, które chętnie czerpią radość z życia i oczekują wysokiej jakości produktów o wyjątkowym smaku.
Na bogatą ofertę Sunbites składa się aż pięć propozycji smakowych: słone z dodatkiem warzyw i ziół, a także słodkie z dodatkiem owoców. Dostępny jest także wyjątkowy piąty smak: słodko-słone. Wszystkie warianty smakowe występują w praktycznych stojących 100-gramowych opakowaniach.
Przekąski Sunbites są w całości produkowane w Polsce w fabryce w Tomaszowie Mazowieckim. Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów w krajach Europy Centralnej, firma PepsiCo zdecydowała się na znaczne inwestycje w rozbudowę mocy produkcyjnych, które zaspokoją popyt na produkowane przez nią przekąski. Plany inwestycyjne spółki objęły zakup dodatkowych nowoczesnych linii produkcyjnych oraz rozbudowę i modernizację infrastruktury logistycznej. To właśnie dzięki tym inwestycjom powstała zaawansowana technologicznie linia produkcyjna RBS (Reading Bakery System) w Tomaszowie Mazowieckim, która umożliwia powolne wypiekanie przekąsek Sunbites.
Od kilku lat polityka PepsiCo charakteryzuje się dążeniem do reformulacji portfolio produktowego, wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom konsumentów. Przykładem tego rodzaju działań, oprócz Sunbites, jest linia chipsów – Lay’s Prosto z Pieca, czyli pierwszych pieczonych chipsów ziemniaczanych zawierających aż 70% mniej tłuszczu niż chipsy smażone oraz linia przekąsek Cheetos Robalos, w których oprócz braku konserwantów i sztucznych barwników zmniejszono zawartość soli.
Słowa kluczowe: PepsiCo, Reading Bakery System, Sunbites