Jak zachęcić firmę do skorzystania z oprogramowania w zakresie zarządzania finansami, stanami magazynowymi czy też sprawami kadrowymi? Rozwiązaniem może być ciekawy projekt graficzny dla aplikacji.
Wiele firm oferujących oprogramowania wspierające przedsiębiorców w bieżącym zarządzaniu finansami czy kadrami przedstawia swoją ofertę w sposób nie łamiący powagi świata finansów. Tymczasem, poprzez przyjazny interfejs graficzny witryny www można przełamać niechęć klienta do zapoznania się z finansowymi zawiłościami i przekonać do skorzystania z pomocnych programów.
„Przy realizacji projektu dla oprogramowania Firmometr, oferującego usługi w zakresie księgowości on-line, stworzyliśmy postać przyjaznego asystenta, prezentującego możliwości aplikacji” – mówi Michał Zych, Dyrektor Zarządzający z firmy Brandglow. „Asystent i zestaw ikon mu towarzyszących zachęcają klienta do poznania funkcjonalności programu.”
Rozwiązania, zachęcające firmy do skorzystania z aplikacji finansowych, warto zaopatrzyć w energiczne kolory, ocieplić ich linię wizerunkową i zadbać o przejrzystość całej szaty. „Wszystko po to, aby efekt końcowy zamiast odstraszać klienta nadmierną powagą, przyciągał jego uwagę i umożliwił mu zabawę z funkcjonalnościami witryny” – dodaje Zych.
Dodatkowe informacje:
Brandglow to studio kreatywne, oferujące kompleksowe usługi w zakresie brandingu i komunikacji wizualnej. Rozwiązania z zakresu projektowania graficznego, oferowane przez firmę, są połączeniem nowoczesnego dizajnu z niezbędną funkcjonalnością. Dotychczasowi klienci Brandglow: Zott Polska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Samsung, Sorso, Wrocławski Park Wodny S.A., AB Finance, Uniwersytet Wrocławski, Biuro Promocji Miasta Opola, ZAK S.A.
Słowa kluczowe: finanse, Firmometr, księgowość on-line, oprogramowanie, projekt graficzny