Analitycy firmy NEWTON Media zbadali,
jak omawiany był w polskich mediach temat pożaru
Mostu Łazienkowskiego w Warszawie. W dniach od 14 do 22 lutego br. w prasie, radiu, telewizji i internecie ukazało się 4081 informacji. Zdecydowana większość materiałów pojawiła się na portalach internetowych
– 87%, w radiu i telewizji – 7%, a w prasie – 6%. Najwięcej informacji ukazało się w poniedziałek – 16 lutego.
W przypadku radia najczęściej o pożarze informowano w Radiu Dla Ciebie – 42. Jeśli chodzi o pasę,
była to Gazeta Wyborcza – 35 publikacji. Na podium znalazł się też Fakt (21) i Super Express (20).
Telewizją, w której najczęściej omawiano ten temat był Polsat News2 – 22 materiały.
Badanie przeprowadzono na podstawie prasy, radia, telewizji i internetu. Uwzględniono wszystkie artykuły,
które ukazały się w mediach w okresie od 14 do 22 lutego 2015 r., w których pojawiły się informacje na temat pożaru Mostu Łazienkowskiego.
Słowa kluczowe: media, Most Łazienkowski, pożar