Głębinowe odcienie granatu, turkus przywodzący na myśl piękno śródziemnomorskiego krajobrazu czy też róż i pomarańcz, których połączenie to czysty powiew orientu – oto niektóre z licznej palety barw, jaką na nowy sezon wiosenno-letni proponuje Olimpia. Salon tej marki otworzył się w kwietniu w CH Blue City.
Salon Olimpia o powierzchni 66 metrów kwadratowych otworzył się w CH Blue City 16 kwietnia 2012 roku na poziomie „0”.
Kult kobiecości to – według projektantów marki – odpowiednie określenie, jakim można opisać jej najnowszą kolekcję. Dzianinowe i materiałowe sukienki, tuniki, cienkie i lekkie bluzki, eleganckie rybaczki – to podstawowe składniki wiosenno-letniego wyglądu kobiety. Ciekawym rozwiązaniem są elementy dekoracyjne takie jak złote guziki czy też dodatek błyszczącej przędzy.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.
Słowa kluczowe: blue city, Centrum handlowo-rozrywkowe, Olimpia, Salon Olimpia, śródziemnomorski krajobraz