Porównywarka Okazje.info nawiązała strategiczną współpracę z portalem Gazeta.pl,
w ramach której w wybranych serwisach internetowych Agory pojawią się reklamy
Okazje.info.
– Partnerstwo z Okazje.info to kontynuacja naszych działań mających na celu dostarczenie
użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych
treści – mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory –
Jest dla nas ważne, aby materiały reklamowo-promocyjne pojawiające się w naszych serwisach
zawierały praktyczne informacje dla użytkowników i były wartościowym uzupełnieniem
publikacji redakcyjnych.
– Grupa Gazeta.pl to doświadczony gracz na rynku mediowo-reklamowym. Widzimy synergię
we współpracy i możliwość dywersyfikowania źródeł przychodu. Dodatkowym celem, jaki
Okazje.info stawia sobie przed tą strategiczną kooperacją jest podniesienie efektywności i
zwiększenie wolumenu sprzedaży w sklepach internetowych naszych partnerów – mówi Piotr
Broniarczyk, CEO Okazje.info.
Okazje.info to trzecia największa porównywarka cen i piąty pod względem zasięgu serwis ecommerce
w Polsce. Klientami porównywarki są m.in. sklepy Empik, Komputronik, Electro.pl,
Cropp oraz, pozyskany w styczniu 2012 roku, Amazon.
Gazeta.pl, uruchomiona w 2001 roku, dzisiaj jest częścią jednej z największych polskich grup
serwisów internetowych. Portal Gazeta.pl dba o rzetelność, szybkość oraz atrakcyjność
przekazywanych treści, jego siłą jest unikalna społeczność użytkowników oraz serwisy
informacyjne i tematyczne (m. in. Wiadomości, Technologie, Kobieta), które odwiedza
miesięcznie ponad 12 mln* użytkowników. Treści, które codziennie oferuje Gazeta.pl, dostępne
są w wielu kanałach komunikacji, m. in. w telefonach komórkowych w postaci lekkich stron, w
smartfonach (m.in. aplikacja Gazeta.pl na iPhone’a ) czy telewizorach (Samsung
Internet@TV ).
* Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2012, użytkownicy (real users) grupy Gazeta.pl
———————————————————————————————————-
Porównywarka cen Okazje.info http://www.okazje.info
Kontakt: Milena Bakalarz – [email protected] l
Okazje.info to piąty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce* i zarazem najszybciej rozwijająca się
porównywarka cen. Miesięcznie serwis odwiedza ponad 4,5 miliona użytkowników, przeglądając oferty z 2000 kategorii
produktowych.
Z usług Okazje.info korzysta ponad 1800 sklepów internetowych i marketów, prezentujących swoje oferty i gazetki
reklamowe. Elastyczne warunki współpracy i szeroka oferta usług promocyjnych (pozycjonowanie ofert, akcje
specjalne, display) gwarantują dotarcie do wybranych grup klientów i wysoką efektywność działań marketingowych .
Słowa kluczowe: ecommerce, gazeta.pl, okazja, okazje.info, porównywarka cen, rynek mediowo-reklamowy, serwisy informacyjne, współpraca