2 listopada rusza nowa odsłona kampanii reklamowej Sygma Bonus promującej program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Kampania potrwa do 20 listopada, a 15-sekundowy spot pojawi się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, w tym również w kanałach tematycznych.
Program rabatowy Sygma Bonus opiera się na możliwości skorzystania z atrakcyjnych rabatów (niektóre z rabatów w wysokości do 50%) dla użytkowników wszystkich kart kredytowych wydanych przez Sygma Bank. Klienci mogą korzystać z rabatów u jednego z aż 29 partnerów Sygma Bonus, m.in.: 5aSec, AB Foto, Almatur, Axa Direct, Cefarm Białystok, Delta Sport, Electroworld, Fotojoker, Lacoste, MixElectronics, Pizza Dominium, RTV Euro AGD, Vobis, Wawa Taxi.
Wszystkie informacje na temat Sygma Bonus są dostępne na stronie internetowej stworzonej specjalnie na potrzeby programu – www.sygmabonus.pl.
Nowa kampania reklamowa Sygma Bonus ma na celu prezentację programu manifestującego strategiczną dewizę marki „Sygma Bank pomaga w zakupach”. Kampania ma również wspierać budowę rozpoznawalności marki Sygma Bank i programu Sygma Bonus.
Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii Sygma Banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i wizualizację koncepcji strategicznej marki – koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelnej ekspozycji korzyści programu Sygma Bonus: możliwości skorzystania z atrakcyjnych zniżek na zakupy w wielu sieciach handlowych oraz dodatkowych korzyści, dostępnych tylko dla uczestników programu (np. gorące oferty). Warto zaznaczyć, że do uczestnictwa w programie wystarczy fakt użytkowania karty wydanej przez Sygma Bank, bez konieczności rejestracji danych, zakładania konta w programie, itd.
Podstawowe informacje o nowej kampanii reklamowej Sygma Banku:
- Tytuł kampanii: „Sygma Bonus”
- Klient: Sygma Bank
- Przedstawiciele Klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu , Marta Kamińska – Zarządzająca Obszarem Marki i Badaniami Rynku
- Agencja kreatywna: BNA
- Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant, Marcin Zaborski – Senior Art Director
- Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
- Studio postprodukcyjne: BOX
- Kompozytor: Olaf Deriglasoff
- Dom mediowy: Easymedia
- Media: TV – kanały ogólne i tematyczne
Dodatkowe informacje na stronach: www.sygmabank.pl oraz www.sygmabonus.pl
* * *
Historia Sygma Bank zaczyna się w 1999 r., kiedy działalność w Polsce rozpoczęła firma Finplus SA, specjalizująca się w kredytach konsumenckich oraz finansowaniu zakupów przy pomocy kart kredytowych. W 2004 r. Finplus SA podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme.
Tak powstał Sygma Bank. Cała gama produktów firmy Finplus została przeniesiona do nowego podmiotu. Sygma Bank należy w całości do Grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Z kolei Grupa LaSer należy w 50% do Galeries Lafayette, co determinuje handlowe doświadczenia firmy, zaś w pozostałych 50% do BNP Paribas Personal Finance. Więcej na www.lasergroup.eu
Sygma Bank specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe, w szczególności karty kredytowe typu „private label”, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Sygma Bank wspiera sieci handlowe wykorzystując swoje bogate doświadczenie z innych rynków europejskich. Będąc finansową jednostką Grupy LaSer – europejskiego lidera kart i obsługi transakcji handlowych w sieciach detalicznych – Sygma tworzy dla swoich partnerów biznesowych specjalne programy dla posiadaczy kart i organizuje akcje promocyjne,
a także zorientowaną na konsumenta strategię komunikacji marketingowej. Sygma Bank jest jednym z liderów polskiego rynku kart kredytowych. W portfelu posiada ponad 1,1 miliona kart kredytowych (stan na koniec III kw. 2011, wicelider polskiego rynku kart kredytowych) i zarządza obecnie kontami około 2 milionów klientów.
W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce Cetelem Bank SA. Sygma Bank zatrudnia w całej Polsce ok. 1 600 pracowników. Dyrektorem Generalnym Sygma Bank jest Philippe Santini. Sygma Bank współpracuje z LaSer Polska, w ramach którego powstają nowe produkty i usługi dla sieci handlowych, jak mini-programy lojalnościowe jak (Gift Pack) czy karty podarunkowe (Chicco).
INFORMACJE PRAWNE: Sygma Banque Société Anonyme (Spółka Akcyjna) z siedzibą w Paryżu (75 009), 18, rue de Londres, Paris 75009, Francja, została wpisana do rejestru handlu i spółek w Paryżu za numerem R.C.S. Paris B 327 511 036 (1983B05516), o kapitale zakładowym wynoszącym 575 000 003,16 Euro (opłacony w całości). Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Suwak 3, został wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000219686, NIP 107-00-01-152.
Słowa kluczowe: sygma, sygma bank, sygma bonus