Firma Drop SA, znany producent pasztetów drobiowych, od 1. maja będzie promować swoje produkty w ramach przygotowanej kampanii reklamowej.
Nieujawniona gwiazda kampanii reklamowej firmy Drop SA, Fot. DROP SA
Kampania reklamowa, promująca produkty firmy Drop SA, ruszy na początku maja i obejmie 8- sekundowe plansze sponsorskie prezentowane w wieczornym paśmie telewizyjnym przed prognozą pogody oraz przed filmami i serialami. Głównym punktem, a zarazem najważniejszą gwiazdą kampanii jest gość specjalny, którego tożsamość zostanie ujawniona w dniu rozpoczęcia akcji promocyjnej. Jego obecność z pewnością będzie zaskoczeniem dla odbiorców, ponieważ do tej pory nie angażował się on w żadne kampanie reklamowe. Kampania wspierana jest jest również standardowymi działaniami w prasie oraz internecie.
Kampania ma na celu przypomnienie oferty marki Drop oraz przedstawienie nowej oferty produktowej. Za przygotowanie kreacji kampanii reklamowej oraz zakup mediów odpowiedzialna jest Grupa Innovations (dom mediowy Innovations Media i Agencja reklamowa Innovations Crazy Mouse).
Słowa kluczowe: Agencja reklamowa, Drop SA, Grupa Innovations, Innovations Crazy Mouse, kampania reklamowa, Nowa oferta, plansze sponsorskie, produkty, przypomnienie oferty