PGE Obrót przyznano prestiżowe godło „Firma Przyjazna Klientowi”. To wyjątkowy sukces, ponieważ o tym, czy dana firma zasługuje na taką nagrodę, decydują tylko
i wyłącznie Klienci. Spółkę doceniono za profesjonalizm oraz solidną i uprzejmą obsługę.
– Dziękujemy Klientom za to, że dostrzegają nasze starania we wprowadzaniu dla nich przyjaznych rozwiązań. Przyznanie nam godła „Firma Przyjazna Klientowi” nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a następnie robimy wszystko, aby te oczekiwania spełnić – mówi Wiktor Taszka, Członek Zarządu
ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
Klienci wypowiadający się na temat Spółki doceniają między innymi fakt, że Biura Obsługi Klienta są do ich dyspozycji w dogodnych godzinach: 8.00-19.00 oraz 8.00-17.00.
Ogromnym zaufaniem cieszy się także nowoczesne Contact Center (422 222 222), dzięki któremu Klient może załatwić swoje wszystkie sprawy nie wychodząc z domu. To Biuro Obsługi Klienta w telefonie.
Klienci korporacyjni postrzegają PGE Obrót jako firmę solidną, zapewniającą bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej.
– Klienci to nasi partnerzy w biznesie – bardzo cieszy fakt, że są zadowoleni i wysoko oceniają nasze standardy obsługi – dodaje Wiktor Taszka.
„Firma Przyjazna Klientowi” to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji Klientów i prawdopodobieństwo rekomendacji Firmy. To nagroda przyznawana na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Organizatora projektu – Fundację Obserwatorium Zarządzania, instytucję z otoczenia biznesu zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.
Słowa kluczowe: firma, klient, PGE Obrót