JEST LEŻAJSK. JEST DOBRZE. – Nowa kampania telewizyjna regionalnego piwa Grupy Żywiec z Podkarpacia.
6 lutego 2012 r. wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.
„Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia – prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia, które gwarantują konsumentom idealne dopełnienie chwili codziennego relaksu” – mówi Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec.
Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę. Ma na celu wzmocnienie wizerunku marki dostępnej na Podkarpaciu a dzięki dystrybucji w sieciach sklepów „Biedronka” – także w innych częściach Polski.
Słowa kluczowe: Beata Strzeszewska, Grupia Żywiec, piwo Leżajsk