Getin Bank przygotował na wiosnę i lato nową promocję kredytów gotówkowych – jej wprowadzeniu towarzyszyć będzie szeroka kampania w TV, prasie oraz internecie, która potrwa do połowy czerwca. „Wyprzedaż kredytów“ promowana jest zabawnym spotem telewizyjnym, kolejnym z serii kreatywnej przygotowanej przez agencję Bardzo. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, działania PR wspiera agencja Rc2.
W okres wakacyjny, jeden z najgorętszych na rynku kredytów gotówkowych, Getin Bank wchodzi z nową promocją i specjalnie przygotowaną ogólnopolską kampanią. Dla wszystkich osób, które wiosenna aura natchnęła myślą o remoncie czy zakupie nowego telewizora na Euro 2012 lub sprawiła, że odżyły u nich marzenia o wyjątkowych wakacjach w ciepłych krajach, Getin Bank przygotował jedyną na rynku „Wyprzedaż kredytów gotówkowych”.
Od 7 maja do 31 lipca 2012 roku oprocentowanie kredytów gotówkowych zostało obniżone aż o 30% w stosunku do stawek podstawowych obowiązujących w danej ofercie.
Kampanię promuje zabawny spot, nawiązujący w stylistyce do znanych już spotów Getin Banku z udziałem Piotra Fronczewskiego, promujących produkty depozytowe. Tym razem w grze słów udział biorą inne postaci. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Bardzo. Kampania telewizyjna obejmie obecność w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Zaplanowano także reklamy prasowe (dzienniki opinii, prasa kolorowa oraz TV guidy), a także intensywne działania w internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, a działania PR wspiera agencja Rc2.
Słowa kluczowe: agencja Rc2, getin bank, kredyt gotówkowy, Media Vest, Piotr Fronczewski, promocja, spot, wyprzedaż kredytów