Nowy wymiar Internetu w Heyah
Heyah wprowadziła na rynek pionierskie rozwiązanie Freeyah. Jest to pierwsza na rynku aplikacja mobilna oferowana przez operatora oraz jedyna na świecie usługa, która pozwala użytkownikom danej sieci na całkowicie darmową komunikację. Wprowadzeniu nowatorskiego rozwiązania towarzyszy zmiana wizerunku marki Heyah.
Heyah, za sprawą swojej nowej propozycji Freeyah, wyznacza nowe trendy na rynku usług telekomunikacyjnych. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie oraz bez ograniczeń rozmawiać i wysyłać wiadomości do każdego, niezależnie od sieci czy szerokości geograficznej. W ślad za wprowadzeniem na rynek tej rewolucyjnej usługi, podążają zmiany wizerunkowe marki. Heyah zmieniła strategię i system identyfikacji wizualnej, dopasowując się do oczekiwań młodych ludzi.
Uważnie śledzimy trendy rynkowe, wiele uwagi poświęcając ewolucji potrzeb naszych użytkowników – ludzi młodych. To właśnie z myślą o nich zmieniamy się i to dla nich zaprojektowaliśmy naszą nową usługę. Odświeżona Heyah oraz Freeyah mają być takie jak oni – nowoczesne, dynamiczne, internetowe – mówi Miroslav Rakowski, Prezes Zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Freeyah – nowy wymiar komunikacji
Fenomen Freeyah to połączenie aplikacji mobilnej, wykorzystującej połączenia VoIP, czyli transmisję danych, oraz specjalnej oferty internetowej dla użytkowników Heyah. Ten „duet” daje użytkownikom możliwość bezpłatnych rozmów w ramach innowacyjnej usługi. Aplikacja Freeyah dostępna jest dla wszystkich posiadaczy smartfonów z systemem Android, a w najbliższym czasie dołączą do nich użytkownicy inteligentnych komórek bazujących na systemie iOS.
Aplikację Freeyah mogą pobrać nieodpłatnie wszyscy – bez względu na to z usług jakiego operatora korzystają. Użytkownik, który wykupi dedykowany pakiet internetowy Heyah, będzie mógł za darmo i bez ograniczeń rozmawiać i wysyłać wiadomości, korzystając z tego nowoczesnego komunikatora.
Aplikacja Freeyah pozwala na rozmowy i wysyłanie wiadomości do znajomych na całym świecie z wykorzystaniem transmisji danych zupełnie za darmo. Jak to jest możliwe? Aby korzystać z usługi wystarczy mieć aktywny pakiet internetowy Heyah Internet Non Stop L 600MB za 15 zł lub Internet Non Stop XL 1,2 GB za 25 zł. Wówczas dane przesyłane przez aplikację Freeyah nie będą zmniejszać limitów w zakupionych przez użytkownika pakietach internetowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu korzystanie z komunikatora będzie bezpłatne nie tylko w zasięgu WiFi, ale także w każdym innym miejscu w całym kraju. Heyah proponuje takie rozwiązanie jako pierwsza na rynku.
Aplikacja Freeyah jest bardzo intuicyjna w obsłudze. Po zainstalowaniu jej na telefonie użytkownik proszony jest o rejestrację, podanie numeru telefonu oraz pobranie kodu aktywacyjnego. Nieskomplikowany proces rejestracji i aktywacji usługi kończy się synchronizacją listy kontaktów Freeyah z kontaktami w telefonie. Aplikacja została wyposażona w funkcję powiadamiania o dostępności poprzez zieloną i czerwoną ikonę przy kontakcie. Freeyah pozwala ponadto na śledzenie jakości połączenia oraz czasu trwania rozmowy. Oferuje także dostęp do historii połączeń oraz korespondencji prowadzonej ze znajomymi. Aplikacja automatycznie rozpoznaje język telefonu i serwuje polską lub angielska wersję.
Nowy wymiar Internetu w Heyah
Wraz z Freeyah Heyah wprowadziła nowe pakiety Internet Non Stop (Internet Non Stop L 600MB za 15 zł i Internet Non Stop XL 1,2 GB za 25 zł), które w połączeniu z aplikacją tworzą nową jakość komunikacji. Posiadają one 30-dniową ważność i będą przedłużane automatycznie po upływie terminu ważności, o czym klient zostanie powiadomiony smsem. Z jego konta będzie pobierana kwota odpowiadająca cenie danego pakietu. Po przekroczeniu limitu danych z pakietu, użytkownik nadal będzie miał dostęp do sieci. Zmniejszeniu ulegnie jedynie prędkość transmisji danych – w chwili aktywacji kolejnego pakietu danych prędkość zostanie przywrócona.
Nowa Heyah jest bardziej!
Wprowadzeniu na rynek nowej oferty Heyah towarzyszą zmiany marki o charakterze strategicznym i wizerunkowym. Heyah zmienia się wraz ze swoimi użytkownikami – młodymi ludźmi, którzy spełniają się w relacjach, mają aspiracje, chcą żyć intensywnie. Odświeżona marka Heyah jest bardziej: bardziej internetowa, bardziej multimedialna, jeszcze bardziej bliska młodzieży.
Heyah nie rozstaje się z dobrze znaną wszystkim łapą. Zmienia się jednak jej kolorystyka. Jednostajną czerwień zastąpi wzór różnobarwnych figur geometrycznych, które mają odzwierciedlać dynamizm marki, dla której od zawsze najważniejsze były i są Niezwykłość, Zaskoczenie i Energia.
Zdecydowaliśmy się na zachowanie najsilniejszego elementu wizualizacji Heyah – kształtu łapy. Jest to doskonale znany wszystkim Polakom element wyróżniający markę. Ponieważ w ostatnich latach poczucie estetyki wśród młodych ludzi uległo zmianie. Zmianie ulega świat i wrażenia przez niego dostarczane, dlatego postanowiliśmy, ze i Heyah będzie dostarczać nowe wrażenia. Dlatego łapa wypełniła się różnymi kolorami i wzorami, zwanymi przez nas patternami – mówi Grzegorz Bors, Członek Zarządu PTC d/s. Marketingu i Sprzedaży.
Kampania reklamowa Heyah – nic już nie będzie takie samo!
Kampania reklamowa, promująca nowy wymiar Internetu w Heyah i kolorowe logo marki, obejmuje szerokie spektrum mediów. Spoty 15- i 30- sekundowe emitowane są w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w kinach. Ponadto możliwość darmowej komunikacji, aplikacja Freeyah i nowy wymiar marki komunikowane są w prasie, na wybranych portalach internetowych, w mediach społecznościowych, na wiatach przystankowych oraz w pojazdach komunikacji miejskiej. Komunikację przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową G7, Engine, Interactive Solutions i domem mediowym Starcom.
Słowa kluczowe: Grzegorz Bors, Heyah